שומר הסף של ביתנו -ארון נעליים

אחד הדברים הכי חשובים בבית הוא ארון נעליים. בכל יום נכנסים ויוצאים בני הבית אינספור פעמים פנימה והחוצה. נועלים וחולצים זוגות נעליים.

 

בכדי שמפתן הדלת לא יהפך לבליל נעליים בריחות משונים , חשוב לשמור אותם בארון נעליים מתאים.

חשיבותו של ארון נעליים היא סדר וארגון בבית, אך אל נא נשכח את האפשרויות הרבות לתת יופי אסתטיקה ועיצוב לרהיט נוסף בבית, בכניסה לביתנו, לארון נעליים.

 

לא עוד פריט חסר משמעות, אלא רהיט פרקטי ובעל שימוש רב בשגרת היום בבית. ולכן חשוב שיהיה נח לשימוש, יעיל, יכיל הרבה זוגות נעליים, אך יהיה מספיק מאוורר ונעים שגם הנעליים היקרות ביותר שרכשנו, ישמרו בצורה איכותית וטובה.

 

אחד האתגרים שיש בבית הוא לא רק למצוא ארון נעליים מתאים, הוא גם למצוא את המיקום המושלם לארון נעליים בתוך הבית או מחוצה לו.

 

יש הגורסים כי ארון נעליים חייב לעמוד מחוץ לבית, ממש בכניסה, לקבל שם את האורחים ואת בני הבית, כך שיהה ניתן לחלוץ את זוג הנעליים אתו התהלכנו בחוץ כל היום ולהשאירו למשמרת בארון נעליים שיושב מחוץ לסף הדלת. כך ניתן להכנס נקיים אל פנים הבית ללא שאריות החוץ שסחבנו אתנו.

 

אחרים מרגישים שלא בנח לחלוץ את נעליהם מחוץ לבית. הם אוהבים שהכל ספון בתוך ביתם בעיקר פריט כה חשוב ואישי כמו זוג נעליים. לכן מעדיפים רבים להציב ארון נעליים בתוך הבית, וגם אז נשאלת השאלה הקשה היכן להציבו.

 

האם להציב ארון נעליים ממש ליד הדלת, או אולי בפינה שיש בה גם כסא, שרפרף או ספסל, שיאפשר פינה נוחה ונעימה לשבת בה, לנעול נעליים ברוגע.

 

וגם, הרגע החשוב הזה שבו נכנסים הביתה מעמל היום, הרגע הקטן והחשוב של חליצת הנעליים מסמלת למעשה את סיום יום העבודה והכניסה לבית הפרטי, למשפחה , לשקט. פעולת חליצת הנעליים הזו כה חשובה וסמלית שגם לארון נעליים ומיקומו חשיבות רבה.

 

אם כך, ארון נעליים הוא לחלוטין אינו דבר שולי בבית. לא סתם, רבים מציבים אותו במפתן דלתם או קרוב מאוד לכניסת ביתם.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these