דיור מוגן בגני תקווה

הכירו את מגדלי הים התיכון – דיור מוגן יוקרתי

הבית לחיים פעילים, שמחים ומגוונים בעשור השביעי והשמיני לחיים, נמצא כאן. כל מה שרציתם לדעת על דיור מוגן יוקרתי של מגדלי הים התיכון

כולם כבר יודעים שפרישה לגמלאות היא רק ההתחלה של שינוי חיובי באורח החיים. רבים מקרב בני הגיל השלישי מגיעים אל העשורים המתקדמים עם כל המרץ שאפיין אותם, לצד זמן פנוי שהם יכולים להקדיש לעצמם. הם רוצים ללמוד דברים חדשים, לצאת לטיולים, להתאמן ולבלות עם חברים, אבל לא תמיד מצליחים לעשות זאת בדירה שבה הם מתגוררים. רשת מגדלי הים התיכון מעניקה להם את כל התנאים להגשמת החלומות הללו, ועוד רבים אחרים. כיצד זה בא לידי ביטוי ובמה היא שונה מכל היתר?

דיור מוגן בבית ים
דיור מוגן מגדלי הים התיכון בת ים

דיור מוגן יוקרתי של מגדלי הים התיכון: להתעורר בחופשה מדי בוקר

למרות שקיימים מגוון בתי דיור ברחבי הארץ, רשת מגדלי הים התיכון מעניקה את האקסטרה שלא תמצאו באף מקום אחר – לוקיישן, דירות מאובזרות ותוכן מעשיר. בתי הרשת פרוסים בכמה מהערים האטרקטיביות ביותר בארץ, כדי שתוכלו ליהנות מדי בוקר מחוף בת ים, נופי ירושלים או השקט של כפר סבא. לקום בדירה נעימה ויפה, עם כל מה שצריך כדי להתנהל באופן עצמאי ומותאם לגילכם, ולצאת אל יום חדש. 

חוויית דיור מוגן יוקרתי של מגדלי הים התיכון, מושתתת על הסלוגן "מעניין לחיות פה". תפיסת עולם שמאגדת תחתיה אינספור פעילויות וחוויות, שיעזרו לכם להרגיש בכל יום כאילו שאתם בחופשה. כולן מחכות לכם ממש מעבר לדלת, כדי שתמיד תהיו במרכז העניינים ולא תצטרכו לחפש אותן בעצמכם. חדר כושר, בריכה, ספריה, חוגים, הרצאות וכדומה, לצד בילוי עם חברים חדשים שתכירו בבית. 

ואם תעדיפו לטייל בסביבה, בזכות המיקומים המנצחים של כל אחד מהבתים – תוכלו להגיע למקומות רבים ללא שום מאמץ. חנויות, מרכזי תרבות, בתי קפה וכדומה. אתם בוחרים מה לעשות, בלי מגבלת ריחוק גיאוגרפי או אילוצים אחרים. אז אם גם לדעתכם גיל הוא רק מספר, דיור מוגן יוקרתי של מגדלי הים התיכון הוא הבית הבא שלכם. 

היכנסו לאתר דיור מוגן מגדלי הים התיכון וצפו במגוון פעילויות

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these