מתנות הן חג

 מי שמעניק מתנה עשוי לחוש את אותה תחושה של מי שמקבל אותה ואף יותר- שהרי הוא גם נותן וגם מקבל.

מתנות הן נושא חופשי שמשמש בסיס לכל וריאציה אפשרית. כמעט כל דבר עשוי להיות בבחינת מתנה אם וכאשר הוא מוענק כמתנה. חלק בלתי מבוטל מהמתנות שאנשים נוהגים לתת אלה לאלה עשוי להיות מתנה כשלעצמה או חלק ממתנה גדולה יותר. עם אלה נמנים: פרחים, יין, בונבוניירות ועוד.

רעיונות למתנות יש כמספר האנשים אם לא יותר. אחת העצות למי שמתלבטים מה לתת כמתנה היא זו- בחרו מתנה שהייתם רוצים לקבל אותה.

מתנות
מתנות ארוזות בעטיפה אדומה

מתנות לחג עם ערך מוסף מותגי

לקראת חג בכלל ופסח בפרט אנשים מעניקים מתנות. יש הבוחרים מתנה סמלית שמוזכרים בו סמלי החג בעוד אחרים בוחרים משהו שימושי כגון סט כלי מטבח. יש הבוחרים להעניק מתנות ממותגות באופן שהופך את המתנה גם לפלטפורמה שיווקית עבורם.. מתנה ממותגת יכולה להיות גאדג'טים שונים הנושאים לוגו של חברה. כאשר ועדי עובדים, לדוגמה, מתכננים בחירת מתנות לעובדים הם יכולים לבחור מוצרים שסמל החברה מוטבע עליה ממחיש ומחזק את הקשר בינה ובין עובדיה. אין כל פסול במתנה עם מסר שיווקי ולכן מוצדק ולגיטימי ובהחלט ראוי לנצל את המתנה להעברתו.

ההיבט הכלכלי של מתנות לחג

בכל מתנה יש משהו חגיגי, גם אם וכאשר היא מוענקת בסתם יום של חול, אבל עיתוי הענקתה בחג ומועד מעצימה את חגיגיותה. לקראת פסח יש הבוחרים להעניק מארזי שי, המכילים יין, דבש, פירות יבשים – הכול על טהרת תוצרת הארץ, ארץ זבת חלב ודבש. בבחירת מתנות לחג יש לכל אחד הזדמנות לעודד ולחזק לא רק את כלכלתה של הארץ בכלל ועסקים קטנים בפרט. בקניית מתנה אצל בעלי עסקים קטנים אתם עושים גם מצווה לספק המתנה לבד מגרימת שמחה למי שמקבל אותה.

אחד הדברים היפים בכל מתנה שבוחרים לתת לאנשים הוא עצם המחשבה והרצון לתת אותה, עצם בחירת המקבל אותה להיות ראוי לה. משום כך יש רבים הסבורים שכלל לא חשוב איזו מתנה נותנים- עצם נתינתה הוא הערך החשוב והמרגש שבה. האמת? קל להסכים אתם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post