קורס קואצ'ינג – קואצ'ינג כלכלי

בשנים האחרונות החלו לימודי קואצ'ינג כלכלי להתפתח.

אנשים , משפחות ועסקים רבים חווים משברים כלכליים המגיעים לכדי חובות ואיבוד שליטה על התנהלותם הלכלכלית.

מתוך כך נבע הצורך לעזרה והדרכה לניהול הכלכלי , הצורך ליד מכוונת ומקצועית . כך התפתחו לימודי קואצ'ינג כלכלי.

האנשים המתאימים ללימודי קואצ'ינג וייעוץ כלכלי הם אנשים המגיעים מהתחום הכלכלי אך מעוניינים להוסיף ערך מוסף של עזרה וייעוץ לאחר. בנוסף , יכול התחום להתאים לאנשים לא מהתחום הכלכלי אך יש ברצונם ללמוד את התחום ובידם היכולת לייעץ והרצון לעזור. התחום יכול לשמש כקריירה שנייה או כעיסוק מרכזי.

תכנית הלימודים ומבנה הקורס

לימודי קואצ'ינג כלכלי נלמדים במוסדות ייעודיים ללימודי אימון וכן במכללות ובאוניברסיטאות המוכרות .

גומא,  קואצ' מי, מכון מגמות, פשוט למכור ועוד אלו הם מוסדות ייעודים ללימודי קאוצ'ינג כלכלי בארץ. בכולם ניתן למצוא תכנית לימוד של מספר חודשים בדר"כ מפגשים חד שבועיים, בין שלוש לארבע שעות. את הקורסים מלמדים טובי המרצים שהם לרוב מאמנים בעצמם,המגיעים מתחומים משיקים.

לימודי קואצ'ינג כלכלי כולל קורסים בנושאים נרחבים גם מתחום הכלכלה וגם מתחום האימון וביניהם:  עקרונות הייעוץ הכלכלי,צרכנות נבונה, בניית תכנית התנהלות כלכלית אופטימלית ,ניהול תקציב,מימון ותזרים מזומנים, צימצום המינוס, השקעות בנקאיות, מיסים, ביטוחים ופנסיה, עקרונות האימון האישי, שינוי דפוסי חשיבה, תפיסות והרגלים אודות כסף. את כל אלה לקוחים ומאגדים לתכנית אימונית אישית למאומן הספציפי.

לימודי קואצ'ינג מסוג זה מהווים פתח לרכישת מקצוע לכל אדם הנמשך לתחום הכלכלי ויש בו את הרצון להביא אנשים לידי תוצאות מוגדרות תוך שינוי דפוסי חשיבה.

הקורס מועבר במוסדות שונים ברחבי הארץ ומקנה כלים להתנהלות כלכלית יציבה ונכונה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these