לשכת המאמנים | בית ספר למאמנים | קואצ'ינג – הכשרת מאמנים

לשכת המאמנים | בית ספר למאמנים | קואצ'ינג – הכשרת מאמנים

להיות מאמן פירושו להיות אדם אשר מקשיב לצרכיהם של אנשים ועוזר להם, המאמן הוא אוזן קשבת עבור אנשים שיש להם בעיות וצריכים מישהו שיעזור להם ויסייע להם עד אשר הם מגיעים לפתרון.

המאמן הופך להיות מעין חבר של המתאמן, משום שהמתאמן שופך את כל צרותיו בידיעה שהוא סומך על המאמן שיעזור לו ויהיה בשבילו בעת הצורך.

הכשרת מאמנים זה איננו מקצוע אשר נועד עבור כולם אלא רק עבור אותם אנשים אשר מרגישים שהם יכולים לעמוד בכך וששליחות ועזרה לאחרים זה דבר אשר נועד עבורם.

ישנם מוסדות לימוד רבים אשר מעבירים בהם את הלימודים הללו באופן טוב, משום שכיום אנשים רבים רוצים ללמוד לימודי אימון ומרגישים שהם כאלו אשר יכולים לעזור לאחרים ולתת סיוע בעת הצורך.

מדי שנה מבצעים הכשרת מאמנים על ידי שיתוף פעולה של המוסדות האקדמאיים הטובים ביותר, הללו יעניקו לכם תעודות מוכרות אשר באמצעותם תוכלו להפוך להיות מאמנים מקצועיים וטובים בתחום.

אנחנו מתחברים למתאמנים שלנו ברמה כזאת שאנחנו איתם בכל המצבים שלהם, בוכים איתם, צוחקים איתם, ועוזרים להם למצוא את הטוב הקיים בהם.

לעבור קורס של הכשרת מאמנים ולהפוך להיות מאמן זהו אינו דבר פשוט, אלא דבר מורכב אשר אמור להגיע מאהבה רבה ומרצון ללמוד את זה ולעזור לשני.

ואכן תחום הטיפול הוא תחום אשר מביא עימו אתגרים רבים, אנשים אשר לומדים את התחום הזה הם אנשים אשר מרגישים את הצורך בהרגשת שליחות, ואכן תחום זה איננו מצריך נסיון קודם אלא כל אדם יכול להפוך להיות מאמן ולהצליח בזה והוא צריך רק את הרצון לכך.

תנאי הקבלה אל קורס הכשרת מאמנים אינם גבוהים או קשים, אין צורך להציג ציונים גבוהים בפסיכומטרי או בבגרות בכדי ללמוד את הלימודים הללו.

כאשר לומדים הכשרת מאמנים אזי מתקיימות שיחות אישיות וקבוצות אימון, בעת שהקבוצות הם קטנות אזי על ידי כך ניתנת השקעה לכל תלמיד ותלמיד.

הכשרת מאמנים הוא תחום אשר מזכיר מעט תכנים מעולם הפסיכולוגיה, שכן המאמן עוזר למתאמן לפתור את הבעיות בדרכים שונות שעובדות על רק פסיכולוגי והתנהלות נכונה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these