המוצרים שנמכרים מעצמם -אתרי מכירות באינטרנט

אתרי מכירות באינטרנט היו תמיד תעלומה לגבי, כהדיוטה שמעולם לא הבינה דבר וחצי דבר באינטרנט ואיך כל זה עובד, פשוט לא הצלחתי להבין את רעיון המכירות האינטרנטיות שכמה מחברי היו שותפים להם.

גם לי יש עסק קטן של מכירות ומעולם לא מכרתי דבר ברשת. יש לי חנות קטנטנה בבית, אפשר לקרוא לו סטודיו שבו אני מייצרת את המוצרים שלי וגם מקבלת לקוחות ומוכרת.

מעבר לכך, המכירות שלי מתבצעות על ידי בלבד, כשאר אני נוסעת במשך השבוע בין לקוחות פוטנצייאלים ברחבי הארץ ומוכרת להם את מוצריי.

 

רבים מהחברים והקולגות שלי אמרו לי לא אחת שאני חייבת אתר מכירות, לטענתם אתרי מכירות באינטרנט זה דבר שבשגרה, יש קהל יעד גדול מאוד שקונה מוצרים רבים על בסיס יום יומי דרך אתרי מכירות באינטרנט ואני חייבת להיות אחת מהם.

 

מכיוון שאני לא מבינה דבר באינטרנט, החלטתי יום אחד לבקש מאחד מחברי עזרה ויחד גלשנו במשך שעה קלה בין אתרי מכירות באינטרנט מסוגים שונים. הופתעתי לגלות עד כמה אטרקטיבים אתרי מכירות באינטרנט, מציגים באופן כה יפה את המוצרים שלהם, והשיווק כנראה עושה את שלו.

 

לאחר שחשבתי לא מעט על אתרי מכירות באינטרנט, החלטתי לעשות מעשה ולהקים לי אתר מכירות לעסק. אם זה לא יועיל זה בטח לא יזיק, ואני כנראה מפסםפסת כל כך הרבה לקוחות שאליהם אני כלל לא מגיעה ויכולתי להגיע, ובקלות יוכלו לקנות ולהנות מהמוצרים שלי דרך שיטוטו קטן באתר המכירות ורכישה שלהם.

אוכל לשלוח להם את המוצרים בדואר עד הבית ולהנות מנתח מכירות גדול יותר בזמן קצר יותר וללא כל כך הרבה נסיעות ברחבי הארץ.

 

וכך, פניתי לחברה שמקימה אתרי מכירות באינטרנט, והם בנו עבורי את אתר המכירות המדהים ביותר שראיתי מימי. מעולם לא חשבתי שאני אמכור ברשת והנה עובדה חדשה וגיליתי עוד דברים על יכולות המכירה שלי והסתגלות לשינויים ולהיות מעודכנת.

 

ובכן, נתח המכירות שלי גדל, ולא רק זה קהל כה גדול נחשף למוצרים שלי עד שהתחלתי לקבל פניות מחברות שמעוניינות לרכוש ליין של המוצרים שלי ואף שתי כתבות נכתבו על המוצרים שלי בפינת המומלצים, עוד ועוד דברים טובים החלו לקרות לעסק שלי והכל בזכות האתר שלי שעד לפני כמה חודשים כלל לא ידעתי מהם אתרי מכירות באינטרנט.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these