ביטוח אחריות מקצועית מחיר|ביטוח סחר|ביטוח- ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

ישנם בעלי מקצוע רבים אשר עוסקים במקצועות המוגדרים תחת מקצועות חופשיים, מקצועות אלו הם מקצועות אשר בהם מתנהלים אל מול לקוחות, ופעמים רבות הלקוחות מרגישים שנעשתה מולם רשלנות כלשהי ועל כן הם תובעים את אלו אשר הגישו להם את הטיפול בטענה שהטיפול נעשה ברשלנות ועל כן התוצאות אינם היו טובות כמו שציפו להם.

ואכן בעלי מקצועות אשר מבצעים רכישת ביטוח אחריות מקצועית משום שזהו ביטוח אשר מעניק להם כיסוי וראש שקט עבור מקרים בהם יכולים להתבצע תביעות.

דוגמאות לעבודות אשר עובדים בהם כמקצועות חופשיים הם עורכי דין, רואי חשבון, טכנאים, קוסמטיקאים, מטפלים העוסקים בתחומים שונים עם לקוחות ועוד.

ביטוח אחריות מקצועית הוא ביטוח אשר מעניק כיסוי נגד צד ג', ומכסה הוצאות משפטיות נגד כל תביעות אשר יכולות להתרחש בעקבות נזק שנגרם, אף כאשר הנזק נעשה על ידי רשלנות וחוסר מקצועיות.

הכיסוי אשר נגד התביעות תקף רק עבור מקרים שהתרחשו בתקופת הביטוח ולא עבור מקרים שהתרחשו טרם לתקופת הביטוח.

אם כן ביטוח אחריות מקצועית הוא בעל חשיבות רבה והוא יכול להציל לאנשים רבים את מקצועם.

כאשר מתרחשת פגיעה אזי היא יכולה להגיע לידי סכומים גבוהים ביותר ואם בעל המקצוע איננו מבטח את עצמו אזי הוא יכול להוציא בעקבות כך כסים רבים, דבר אשר עלול לגרום אף לאיבוד נכסיו ולפגיעה משמעותית ברווחים.

בעל מקצוע אשר מבצע רכישת ביטוח אחריות מקצועית מקבל הסבר מפורט לגבי הביטוח שהוא רכש, בפוליסת הביטוח ניתנים גם הסברים על כל השירותים ועל כל המוצרים אשר מעניקים ללקוח במסגרת פעילותו המקצועית.

ביטוח אחריות מקצועית מעניק כיסוי עד לגובה האחריות שננקבה בפוליסה.

אם כן הביטוח מעניק את האפשרות להמשיך להתנהל נכון בעבודה, ללא חשש מפני תביעות או מפני מקרים היכולים לגרום להם להפסיק את עבודתם ולהיות נתונים בריצות המתקיימות אחר אותם תביעות.

וזאת משום שהמקצועות החופשיים הם כה רבים, וניתן לראות שישנם מקצועות רבים המנוהלים אל מול לקוחות.

ניתן לראות שלדוגמא ישנה קוסמטיקאית אשר מוכרת קרמים ללקוחות והיא איננה הצהירה אודות כך שהיא מוכרת קרמים אזי הביטוח לא יוכל לכסות אותה בגין אותו נזק.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these