מחפש רכב לטיול בחו"ל? -שלמה סיקסט

בכל שנה בקיץ אנו נוסעים נסיעה משפחתית לחו"ל. זוהי גולת הכותרת המשפחתית שלנו לכל השנה.

הילדים מצפים כמובן לקיץ כבר מסוף החופשה האחרונה, כיוון שכשהקיץ מגיע , לא רק החופש הגדול בפתח והמנוחה ממסגרות הלימודים. גם התכנון של החופשה השנתית בעיצומה.

כבר מספר שנים שאנו נוהגים באותה הדרך שיצרנו לעצמינו שילוב מנצח בחופשה חלומית בחו"ל.

אנו מגדירים יעד חדש, מזמינים כרטיסי טיסה ומזמינים רכב גדול משלמה סיקסט כדי לנסוע יחד כל המשפחה ולהכיר מקומות נפלאים חדשים.

גם השנה הגיע הקיץ, וכמו ששרים הילדים בגן – "איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב סביב" כך גם לנו יש סימני קיץ.

איך יודעים שהגיע החופשה השנתית? כאשר מזמינים רכב לחו"ל משלמה סיקסט.

בחו"ל יש לא מעט אפשרויות להכרת רכבים. אך אנחנו מצאנו כי הדבר הכי נכון לנו הוא להזמין מראש בארץ רכב שאנו רוצים משלמה סיקסט המעניק שירות ואיכות גבוהים מאוד וכפי שאנו רגילים בארץ, במענה בשפה שלנו ועם אנשי שירות איכותיים שמבינים את נפש התייר הישראלי בחו"ל.

כך שכאשר אני פונה לשלמה סיקסט מדי קיץ ומבקשת לשכור כלי רכב לחו"ל, הם יודעים בדיוק אילו שאלות לשאול אותי בכדי לבחור עבורי את הרכב הטוב ביותר והמתאים ביותר עבור המשפחה שלי ועבור הטיול שלי בקיץ.

הקיץ הזה החלטנו לעשות טיול קצת שונה ולטייל במספר ארצות אירופאיות באותו הטיול. המשמעות היא בכך שאנו נעבור בין מדינות בכלי הרכב המושכר שלנו משלמה סיקסט וזה אומר כי נצטרך לבלות שעות רבות יותר ברכב השכור.

אי לכך, פניתי גם הפעם לשלמה סיקסט וסיפרתי להם את התוכניות שלנו לגבי הטיול. מיד הם הבינו את התוכנית ופרשו בפני את האפשרויות המתאימות לחבילות רכב שכור בחו"ל ואפשרויות דגמים וסוגי רכבים שיתאימו למשפחה שלנו.

ההנאה היא מובטחת כאשר מקפידים ולא מתפשרים על איכות. אני יודעת שכאשר אני מזמינה רכב שכור לטיול בחו"ל אצל שלמה סיקסט יש לי ראש שקט ואני סמוכה ובטוחה כי בחרתי בטוב ביותר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these