לכובע שלי שלוש פינות -כובעים

הקיץ הגיע ואתו  ההכנות לימים החמים. כולנו כבר יודעים שלהיות חכם בשמש זו לא סתם סיסמא אלא חובה בארצנו החמה. בכל קיץ מצטיידים בכובעים להגנה מירבית מפני השמש.

 

הכובעים הם כבר מזמן לא רק כלי להגנה מפני נזקי השמש, הכובעים הם אקססוריז אופנתי שמתאים לכולם, לגברים נשים וילדים, ליצירה של לוק שלם ואופנתי לימי הקיץ.

 

אם בעבר היו כובעי טמבל סמל לישראליות, היום יש מיגוון רחב ורבגוני של כובעים , כך שכל אחד, צבר או לא, יוכל למצוא לעצמו את הכובע שלו.

 

נשים יעדיפו כובעים רחבי שוליים, מקש או מבד, אם מיגוון קישוטים אופנתיים שיעטרו את ראשיהן, בצבעים שונים ודוגמאות רבות שיוכלו להתאים לבגדים ויצרו לוק מושלם עם שמלה קייצית וכפכפי אצבע.

 

גם הגברים שבינינו ימצאו את הסגנון הצמתאים להם בכובעים ולא רק כובעי מצחייה קלאסיים.

 

בחוף הים אין זה יוצא דופן לראות גברים נשים ותף בכובעים, אך גם באירועים שונים במשך היום ואפילו בערב כשהשמש כבר שקעה, נוכל לראות נשים וגברים חבושים בכובעים מסוגננים כחלק בלתי נפרד מהופעה וסטיילינג.

 

כובעים יוצרים לוק מיסתורי ומסקרן, כאשר הכובע מסתיר חלק מהראש, השיער ואפילו את העיניים. היכולת להסתתר מאחורי הכובע או להתחפש, מושכת רבים להשתמש בכובעים בחיי השגרה וגם באירועים מיוחדים.

הכובעים יוצרים מראה מעניין שאי אפשר להתעלם ממנו. הכובע מתנוסס על ראשינו ומיד נבחין בו , המבט מיד הולך לכובע שעל הראש ואם יהיו אלו כובעים מעוצבים ואופנתיים עם אמירה כלשהי, הרי שניתן יהיה ללמוד רבות על האדם שמולנו על פי הכובע לבדו.

בשילוב עם הבגדים ואקססוריז נוספים כמו תיקים, תכשיטים ונעליים יהיה זה סטיילינג נהדר לימי הקיץ.

 

גם בימי החורף הקרים, הכובעים מככבים על ראשינו. כובעי צמר או כובעי בד עבים שיחממו את ראשינו בימים הקרים ומפני הרוחות, אך גם יצרו מראה חורפי ואוירה חמימה גם שמאוד קר בחוץ.

 

התחושה שהכובע מחמם אותנו מעניק גם לנו יציאה נעימה ומפנקת מהבית, וההרגשה היא חמימה ורכה כשהכובע הצימרי מונח על הראש.

 

וכך, בכל ימות השנה הכובעים הם חלק בלתי נפרד מהלבוש ומהאקססוריז שלנו שיוצרים לוק שלם, אופנתי ומעניין.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these