חוף, אכזיב, ים

אכזיב, חוף הנכים בהרצליה או חוף גורדון – לאן הכי כדאי ללכת?

כל סוף שבוע אותו אתגר, אותה שאלה ואותה התלבטות:

חוף אכזיב, חוף הנכים או חוף גורדון – למי מהם הכי כדאי ללכת? כל פעם יש חוף אחר שמסתמן כחוף שהכי כדאי ללכת לבלות בו את יום שבת אבל כאשר בוחנים את הנושא לעומק אין ספק שחוף אכזיב הוא החוף המנצח. למה? אתם שואלים – מיד נסביר:

סיבה ראשונה: מי האוויר נעים יותר באזור אכזיב

חודשי יולי ואוגוסט הם בלתי נסבלים באיזור המרכז ואז למרות שהולכים לים מתוך מטרה לקבל קצת אוויר ולהנות ממי הים ומהבריזה הנעימה, אפילו הבילוי הזה עלול להיות לא נעים משום שמדובר על חום ולחות בלתי נסבלים. חוף אכזיב הוא צפוני יותר ולכן נעים יותר לבלות בו גם בימי הקיץ החמים.

סיבה שנייה: פחות צפוף – יותר כיף

חוף הים הוא אחד המקומות המבוקשים ביותר ולכן רמת הצפיפות בו עולה ועולה ככל שנהיה חם בחוץ. ברגע שמדובר על חודשי יולי ואוגוסט יש ממש פיצוץ אוכלוסין בחוף הים ולכן החופים במרכז הארץ באופן די מתבקש צפופים יותר. עם זאת, כאשר מצפינים קצת יש פחות ופחות צפיפות ולכן הבילוי בחוף נעים יותר. לפיכך, מן הסתם בילוי של שבת בחוף אכזיב יהיה נעים יותר מאשר בחוף גורדון או חוף הנכים בהרצליה.

סיבה שלישית: אפשר לשלב את הנסיעה עם טיול

כאשר מדובר על חוף במרכז הארץ כמו בתל אביב או הרצליה, הנסיעה לים מוגבלת רק לבילוי בחוף כי שאר הבילויים הם אורבניים לחלוטין. לעומת זאת, כאשר מדובר על חוף אכזיב מדובר על מקום יפהפה  בתוך שמורה אשר מאפשר בילוי וטיול בה ללא קשר לחוף הים עצמו. כמו כן, בגלל שמדובר על נסיעה צפונה אפשר לשדרג את החופשה ולנסוע בכלל לטיול למהלך כל סוף השבוע בצפון ולשלב במהלכו ביקור בחוף.

ולסיום: אין ספק – חוף אכזיב הוא המנצח

אחרי שפרשנו בפניכם את שלושת הסיבות המהותיות האלו, אנחנו יכולים להסכים פה אחד שחוף שכונת אכזיב הוא החוף הכיפי ביותר לבלות במהלך סוף השבוע ולכן כשיש לכם התלבטות בשבת הקרובה לאן לנסוע – אל תתלבטו. סעו לשם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these