מחיר ביטוח עבודות קבלניות | תאונות | בניה – ביטוח עבודות קבלניות

ביטוח עבודות קבלניות

איו אחד שלא עובר ליד אתר בניה וונפעם אל מול הגודל הזה ומתפעל כיצד יש מאין. כולנו משתאים ומסתכלים כיצד פועלי הבניה מטפסים לגובה כה רב ללא פחד ועובדים בגבהים ואין אחד שלא עוברת לו בראש המחשבה, איך הם לא מפחדים? ואם הוא יפול…? כמובן שאלו שאלות שמעסיקות גם את הנוגעים בדבר ואין אף אחד שעובד בעבודות קבלניות ומחוסן ובטוח מפני סיכונים. כי אף פעם לא ניתן לדעת מה עלול לקרות בעבודות שכאלו וגם אם שומרים על כל החוקים והכללים של אתרי בניה ועובדים בהתאם לכל ההוראות, אמנם ממזערים סיכונים, ובכל זאת היו מקרים…לכן עבודות קבלניות הן עבודות שלוקחות בחשבון סיכונים. סיכונים אלה הם אינם אך ורק מפני נפילות או פציעות ויש עוד המון סיכונים אחרים שעלולים לקרות לעובדים, לעוברי אורח וגם למשתמשים במתקן לאחר הבניה.

בכדי שכל עובד יהיה מבוטח מפני הסיכוננים הללו, קיימת פוליסת ביטוח עבודות קבלניות שמיועדת בדיוק למטרה זו.

בביטוח עבודות קבלניות לא לוקחים סיכון ומבטחים כל עובד, פועל, מהנדס או קבלן שמגיע באופן קבוע לאתרי בניה ומבצע עבודות קבלנות מסוגים שונים. כך התשלום על הפוליסה נעשה מדי חודש ובמקרים קיצוניים כאשר יש בעיות שנקרו בדרך, אם נפילה או פציעה שמצריכה טיפולים רפואיים יקרים או אפילו כיסוי של אובדן ימי עבודה, ביטוח עבודות קבלניות יכול לכסות אותם. בנוסף ביטוח עבודות קבלניות יכסה גם מפני נזקים שעלולים להתבצע בעבודה עצמה, אם הלקוח אינו שבע רצון מהבניה או מאחד החלקים בעבודה שכבר נבנו ויש צורך לפרק ולהתחיל מחדש או לשנות ולעשות התאמות, אובדן החומרים והשימוש המבוזבז בהם וקניית חומרי בניה חדשים וכן עלות הזמן כל אלו יקרים ורק ביטוח עבודות קבלניות יכול לכסות אותם.

למעשה, בכל עבודה קבלנית לא ניתן לחזות את הקשיים מראש, כל כך הרבה אנשי מקצוע מתחומים שונים עוברים בבניה אחת ויש צורך בביטוח אחד שיגן מפני תקלות שונות שעלולות להיקרות בדרכם, ולכן ביטוח עבודות קבלניות מקיף את כלל הארועים וכלל האנשים המעורבים בעבודות קבלניות.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these