מחיר ביטוח סחר | ביטוח רכב | ביטוח מקצועי – ביטוח סחר

מחיר ביטוח סחר | ביטוח רכב | ביטוח מקצועי – ביטוח סחר

מהו ביטוח סחר ומיהם אותם אנשים הזקוקים לפוליסת ביטוח סחר? אם כן, כאשר מדובר בביטוח סחר, הכוונה היא לאותם אנשים העוסקים בסחר בכלי רכב. כל אותם העסקים הקשורים לכלי רכב ואשר עובדים עם כלי רכב או כלי רכב עוברים מתחת לידיהם, רצוי כי יהיה ברשותם ביטוח סחר שיגן עליהם מפני נזק שנגרפ לאחד הרכבים או נזק בגוף שנגרם לאחד העובדים או הלקוחות שקשור ברכבים שתחת אחריותם של אנשי העסק.

קיימים עסקים רבים ומגוונים העובדים עם כלי רכב, כאלה הנותנים שירות מקצועי לרכב, כמו מוסכים למשל או עמדות שירות טכני לכלי רכב, פנצ'ריות מסוגים שונים ומכונים של בדיקות רכב כהכנה לטסטים ורישוי. במקומות אלו עוברים כלי רכב רבים ביום בעסקים הללו. כדי להיות בטוחים שלא יגרם נזק הנובע מאותם כלי רכב יש להקפיד כמובן על כללי בטיחות רבים ולהיות זהירים ופקוחי עיניים, יש לעבוד במקומות מיועדים לעבודה עם כלי רכב שאושרו על ידי הגורמים הרצויים ויש להשתמש במיכשור מתאים לעבודה עם כלי רכב. אך לא עלינו, לפעמים נגרמים נזקים שיד אדם גרמה להם וטעות אנוש או חוסר תשומת לב גרמה לנזק שקשור לאחד הרכבים. במקרים אלו טוב שיהיה מקום או בעל העסק מבוטח בביטוח סחר שמגן על כל נזק שנגרם מרכבים שעומדים ברשותו או שחונים אצלו בעסק באופן זמני לצורך טיפול.

לעתים בעסקים שנותנים שירות לרכבים, מועסקים עובדים שבחלק מתפקידם יכנסו לכלי הרכב שברשותם שאינו שייך להם וינהגו בו. או עובדים שחלק נכבד בעבודתם היא הנהיגה ברכב שאינו שייך להם אלא שייך לעסק בו הם עובדים והם מופקדים על כלי רכב מסויים לצורך העבודה למשמרת. באם נגרם נזק בנסיעה לאחד הנהגים אשר נהג ברכב שלא בבעלותו אלא בבעלות החברה, ביטוח הרכב לא תמיד יכסה את כל ההוצאות הנזק, ולכן בעל הרכב או בעל העסק צריך לבטח בביטוח סחר, ביטוח שיגן גם במקרים מסוג זה.

לכן, כל עובד שעוסק בעבודה הקשורה בכלי רכב שאינו בבעלותו, גם אם נהיגה רציפה על כלי רכב זה וגם אם רק טיפול בכלי רכב זה ומדי פעם נהיגה עליו חייב להיות מבוטח בביטוח סחר.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these