לחיצת יד שווה מיליון -אירוע עסקי

אחד האתגרים שלי במסגרת עבודתי, היא להפיק אירוע עסקי ברמה גבוהה ובאיכות שאינה מתפשרת.

רבים חושבים שכיוון שזהו אירוע עסקי לא חייבים להרשים ולדייק בפרטים כמו באירועים משפחתיים, חתונות או אירועים מיוחדים אחרים.

 

זוהי הנחה שגויה מיסודה. אמנם אירוע עסקי אינו אירוע של פעם בחיים, אך חשיבותו רבה היא. באירוע עסקי מוצלח נוצרים קשרים חברתיים שמובילים לקשרים עסקיים חשובים, יש צורך לשמור על אוירה חמימה ונעימה דווקא בגלל שאין האורחים תמיד מכירים זה את זה.

ישנה חשיבות רבה לסידור הישיבה, למינגלינג האקראי כביכול בתחילת האירוע עסקי, אלו הם אלה שיקבעו את הצלחתו של האירוע.

 

כמובן שחייבים לדאוג לרמה גבוהה של אוכל וכמובן של עיצוב המקום והשולחנות.

קיימות מספר חברות שעוסקות באירגון של אירוע עסקי מאלף ועד תו.

גם אולמות אירועים או גני אירועים מציעים את המקום שלהם לאירוע עסקי כזה או אחר ומתאימים במיוחד עבור האירוע שירותים מתאימים, כמו קייטרינג והסעדה, ברים, שרותי מילצור, תוכניות ותכנים שונים, עיצוב וסידור וכמובן עוד ועוד שירותים שונים שיכולים להיות כחבילה שלימה לכל אירוע עסקי.

 

מכיוון שהינני בעלת ניסיון רב בהפקת אירוע עסקי, אני יודעת בדיוק אילו שאלות לשאול את הלקוח כדי שאוכל לדעת בדיוק איזה אירוע עסקי ליצור. החשיבותלהתאמה היא רבה, יש לדעת ולהבין לעומק את אופי החברה והעובדים, את הקשרים החברתיים או העסקיים שיכולים להיווצר במהלך האירוע ואת הקו הכללי של האורחים שחייב להתאים ישירות לעיצוב המקום ולתכנים ולעתים גם לאוכל.

 

כדי שהמוזמנים לאירוע עסקי לא ירגישו זרים ולא ירגישו חוסר נוחות להנות מהאירוע, חייב המקום להיות נעים ונינוח ומדבר בשפה של האורחים. כך למשל לאיורע עסקי של עורכי דין לא נפתח פינות ישיבה של כריות ופופים שיאלצו את עורכי הדין בחליפותיהם להשתרע על הרצפה.

לעומת זאת באירוע עסקי של מטפלים אלטרנטיבים, פינות ישיבה שכאלה יצרו בדיוק את האוירה הרצויה והאורחים ירגישו בנח לשבת ולהנות מהביחד.

 

בכל אירוע עסקי שאני מפיקה אני דואגת להיות נוכחת במקום כדי להתרשם באופן אישי מהצלחתו של האירוע וגם בכדי לפתור בעיות או צרכים שמופיעים במהלך האירוע עסקי.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these