לבשל בסטייל -מטבחי יוקרה

מטבחי יוקרה הדהימו אותי תמיד.

משהו בעיצוב היוקרתי של המטבחים הללו משך אותי להכנס אליהם.

 

אחת המחשבות הראשונות שעלו בראשי כשהייתי נכנסת למטבחי יוקרה בבתים של אנשים, היא המחשבה של בישול עם סטייל.

 

אם רבים מהאנשים מתחברים לבישול ביתי, כזה של בית אמא או בית סבתא, לבישול קטן במטבח צפוף וקטן שוקק חיים, אני תמיד דמיינתי את עצמי מבשלת במטבח מסוג שונה לגמרי.

 

מטבחי יוקרה מעוצבים ברמות גימור גבוהה, נוצצים וחדשים מלהיבים אותי להכנס אליהם ולהתחיל לבשל. משהו בניקיון שלהם וביוקרתיות שלהם גורם לי לרצות לרקוח מטעמים שלא מבייישים גם את מסעדות היוקרה שאני נוהגת לסעוד בהם לא פעם.

 

מטבחי יוקרה מיד מתקשרים בראשי לאוכל איכותי וברמה גבוהה, כי רק ממטבחי יוקרה הרי אפשר להוציא מנת כוכב מישלן. וזהו גם סגנון האוכל שאני אוהבת לאכול.

בישול גורמה ברמה הכי גבוהה, מוקפד עד הגרגר האחרון, מעוצב ומצולחת ברמה אסטית ומושלמת על הצלחת ולא מבייש אף מטבחי יוקרה שקיימים.

 

איני מתבישת לומר כי אני מבשלת באיכות אחרת לגמרי ממה שרב האנשים מבשלים. לא פלא שאני מציחה מאוד במקצועי כמבשלת במטבחי יוקרה.

 

לעתים אני מבשלת במטבחים אחרים שאינם המטבחים האישיים שלי בבית או בעבודה, ואז קורה דבר מוזר. אם אני נכנסת למטבחים שאינם מטבחי יוקרה, אלא בנויים ומעוצבים בסגנונות אחרים, לוקח לי זמן עד שאני מוצאת את עצמי בטוחה בין הסירים במטבחים זרים אלו.

 

האוירה היוקרתית והיצוב חשובים לי מאוד כשאני מבשלת והם משפיעים על התבלינים שאני מוסיפה לבישולים שלי. הם למעשה מתבלים את האוכל שלי ונותנים להם את הניחוח היוקרתי שיש להם.

 

וכמובן שגם אני מכירה היטב את הפתגם אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, אבל לעתים גם הקנקן תורם לא מעט למה שיש בו, ומטבחי יוקרה לעתים נחוצים כדי להוציא מנה יוקרתית מנצחת.

 

כך קורה שאני מרגישה בנח במטבח שלי, וקשה לי לעבוד במטבחים אחרים. חשוב לי להביא את עצמי לאוכל שאני מבשלת, להדגיש דרך הטעמים שלו את האופי שלי, החלומות והשאיפות שלי.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these