הרכב הנמכר בישראל | מאזדה 3 מליסינג | מאזדה למכירה – מאזדה 3

הרכב הנמכר בישראל | מאזדה 3 מליסינג | מאזדה למכירה – מאזדה 3 

כאשר מדברים על הרכב של הישראלי הממוצע חושבים ישר על מאזדה 3 ובצדק. רכב זה כבש את שוק הרכב הישראלי בשנים האחרונות והדגמים החדישים עושים חיל בכל שכבות האוכלוסיה

כאשר מנסים לחשוב על הרכב של ישראל ישראלי בדרך כלל חושבים בשנים האחרונות ישירות על מאזדה 3. הרכב המשפחתי הזה הפך זה מכבר מזוהה עם ישראל הודות למכירות גבוהות לאורך שנים רבות ופופולאריות של כל ישראלי שנוהג ברכב. ובנוסף לכל זאת מאזדה 3 החדשה הביאה ללא ספק קפיצת מדרגה ביחס לרכב והפכה אותו להרבה יותר אטרקטיבי ויוקרתי מבעבר.

אז מה חדש?

המאזדה החדשה השתנתה בכל האופנים מהדגמים הקודמים לה. אלו חלק מהשינויים:

עיצוב חיצוני

מאזדה 3 החדשה היא קודם כל מכונית בעיצוב חדיש לחלוטין. הרכב קיבל הרבה יותר קימורים וזווית חתולית המדמה דינאמיות בעת שהרכב עומד ובטח כאשר הוא בנסיעה. לקימורים הללו הוסיפו פנסים דמויי עיני חתול שחיזקו את המראה הספורטיבי של הרכב.

עיצוב פנימי

סביבת הנהג והנוסעים השתפרה לאין שיעור וכעת הנהג נימצא בשליטה טובה יותר על כל האיבזורים והאמצעים הטכנולוגיים של הרכב. מערכת המולטימדיה כוללת כל מה שניתן לשחוב עליו והיא נגישה ונוחה לתפעול גם בנהיגה. ההגה כולל 3 חישורים שמאפשרים תפיסת הגה נוחה יותר. תצוגה עילית של מד המהירות וכל שאר החיישנים שנועדו להתריע בפני הנהג על מצב הרכב כעת בנוחות מול העיניים כל העת. מערכת קישורית המאפשרת התממשקות עם האייפו בנוחות ויצירת קשר בכל אמצעי מוביל כיום מובנית גם היא ברכב.

טכנולוגיה

המאזדה החדשה כוללת מערכת מבוססת SKYACTIVE המאפשרת שילוב אופטימלי של ביצועי מנוע, נוחות נסיעה וחסכון בדלק. פיצ'רים מתקדמים שהיו נהוגים עד כה ברכבי פאר נישתלו גם כן בדגמי מאזדה 3 החדשים והם כוללים בקרת אלומת אור גבוהה, התראה על סטיה מנתיב, תמיכה בבלימה בשטח עירוני ומערכת כיבוי אוטומטית בעת המתנה ברמזור או בפקק מתמשך.

חסכון

מאזדה 3 הינה חסכונית ביותר בצריכת הדלק שלה לעומת המתחרות שלה על אותו קהל יעד. מדובר בצריכת דלק חסכונית במיוחד הודות לכל המערך הטכנולוגי והמבנה האווירודינאמי של הרכב שיחדיו יכולים להביא לחסכון של אלפי שקלים מדי שנה במחירי הדלק של היום.

אין כל ספק כי רכבי מאזדה ימשיכו לככב על כבישי הארץ בשנים הקרובות הודות למחיר משתלם, ביצועים גבוהים וטכנולוגיה מתקדמת.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these