ביטוח אחריות מקצועית רפואית | ביטוח מקצועי | אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית רפואית

ביטוח אחריות מקצועית רפואית הוא ביטוח שמתאים עבור אנשים שעוסקים בתחום הרפואה.

כגון כאלה שעוסקים כרופאים, בין אם זה רופאים רגילים, או רופאי שיניים, גם כאלו אשר עוסקים ברפואה אלטרנטיבית ומתמחים בהתמחויות שונות הקשורות בכך.

במקצועות אלה הכרחי לעשות ביטוח אחריות מקצועית רפואית משום שאלו מקצועות שנחשבים כחופשיים, מקצועות חופשיים אלו מקצועות אשר העובדים בהם עלולים להיות נתונים תמיד תחת תביעות של הלקוחות, משום שהלקוחות יכולים לטעון שהטיפול הניתן להם הוא איננו היה מקצועי מדי ונעשתה עבורם רשלנות רפואית ועל כן הם תובעים את המטפל שהעניק להם את אותו טיפול.

במסגרת ביטוח אחריות מקצועית רפואית ניתנים למבוטחים שירותים ייחודים שהם עבור ניהול סיכונים ברפואה ומצמצמים את הסיכון של פגיעות במטופלים, כמו כן הם מעניקים שירות לניהול תביעות שמוגשות נגד המבוטחים.

ואכן כל אדם שעוסק בתחומים חופשיים של רפואה צריך שיהיה לו ביטוח אחריות מקצועית רפואית שמעניק לו כיסוי ביטוחי מבין הטובים ביותר ואף מעניק הגנה משפטית טובה.

כאשר מדובר בביטוח מומלץ וכדאי לרכוש את הביטוח הטוב ביותר ועל ידי כך להיות בראש רגוע ולדעת שהנכם עומדים אחרי חברה מצליחה שתעשה עבורכם את הטוב ביותר.

במסגרת ביטוח אחריות מקצועית רפואית ניתנים למבוטחים שירותים עבור ניהול של סיכונים מיותרים כמו צמצום של סיכון ופגיעה במטופלים, כמו כן ביטוח זה מעניק שירות עבור ניהול התביעות שמוגשות נגד המבוטחים, בכך האחריות המקצועית מכוסה.

כל אלה אשר עסוקים בתחומים של רפואה דואגים לפני הכל לבטח את עצמם בביטוח אחריות מקצועית רפואית, שכן כבר בתחילת הדרך יכול להיות שמטופלים יטענו שנעשתה כנגדם רשלנות רפואית וילכו ישר לתבוע את המטפלים.

האחריות מקצועית רפואית מקנה להם כיסוי ביטוחי ברמה גבוהה,וכן הגנה משפטית מיטבית.

ביטוח אחריות מקצועית רפואית מעניק כיסוי עבור נזקי גוף ונפש, מחלה או מוות שנגרמו מרשלנות רפואית שנעשתה.

מטעות שהתבצעה בעת שניתנו השירותים הרפואיים או פארא רפואיים שעוסקים במסגרת הפרטית.

ביטוח זה מקנה גם אחריות לאלו שעוסקים כפסיכולוגים, כקלינאי תקשורת, כעובדים סוציאליים,ובעוד מקצועות רבים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these