רכב חדש מליסינג – תחדשו!

במסלול של ליסינג מימוני ניתן ליהנות מהלוואה חוץ בנקאית שאינה מחייבת הגדלת מסגרת האשראי. חברות ליסינג שונות מציעות מגוון רכבים איכותיים ובטיחותיים לכל מטרה ולכל צורך- ובעיקר רכב משפחתי נוח ואיכותי. כאשר רוכשים רכב חדש מליסינג מבצעים את הרכישה אצל גוף מקצועי, אשר אנשיו מומחים בתחום הרכב ומסייעים ללקוחות לבחור את הרכב המתאים להם ביותר על סמך הגדרה ואפיון הצרכים, הרצונות, ההעדפות והציפיות.

אף שיש יתרונות רבים, כפי שתוכלו להיווכח, היתרון החשוב המהווה מבחינת רוכשים פוטנציאלים רבים תנאי מספיק לרכישת רכב חדש מליסינג הוא השקט והביטחון שכל כמה שנים הם יוכלו לשדרג את הרכב שלהם ולהתקדם למודל מתקדם יותר ללא שבירת ראש.

רכב חדש מליסינג
רכב חדש מליסינג שט על כביש מהיר

רכב חדש מליסינג מגשים חלומות

כל מי שרוכשים רכב יודעים, כי בכל שנה הוא מאבד מערכו, מה שעלול להערים קושי בלתי מבוטל אם וכאשר ירצו למכור אותו. בקניית רכב חדש מליסינג אין צורך להתייגע בחישובים בנושא ירידת הערך ובניסיון לאמוד את ערכו לאחר שנים אחדות. זו אינה הבעיה שלכם. לאחר סיום תקופת הליסינג תוכלו להתקדם לרכב מתקדם ומשוכלל יותר. בשיטת ליסינג תפעולי אתם לא נדרשים לדאוג לטיפולים במוסך, להעברת טסט (מבחן הרישוי השנתי, אשר כל על רכב חייב בו). בכל משך התקופה אתם נהנים מליווי וטיפול של נציג שירות של חברת הליסינג. אתם יוכלים להיות סמוכים ובטוחים, שקטים ורגועים, כי אינכם לבד.

רכב חדש מליסינג מבטיח לכם נסיעה בראש שקט

אם אתם לקוחות עסקיים, הרוכשים רכב חדש מליסינג עבור עובדיכם, אתם תיהנו מהקלות במס. גם אופן התשלום נוח מאוד: מקדמה ותשלומים חודשיים שעשויים להיפרס על כמה שנים, עם אופציה להשלים את היתרה בתום תקופת הליסינג.

כאשר אתם רוכשים רכב חדש מליסינג אתם יכולים לראות במו עיניכם מבחר עצום של מכוניות פוטנציאליות. כאשר מדובר ברכב חדש יש לכם אפשרות לבחור מכוניות על פי מפרט טכני, צבע, גודל, מספר אנשים ועוד.

בשנים האחרונות מגלים לקוחות רבים את היתרונות הרבים הגלומים ברכב חדש מליסינג. חבורת ליסינג שונות מתחרות על הכיס שלכם ומציעות תנאי רכישה מועדפים. אתם יכולים לנצל את ההיצע הרב ולהתמקח על תנאי רכישה מיטביים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post