רוצה כסף עכשיו ומייד? -הלוואות אקספרס

חיי השפע שאנו חיים בהם מעמידים אותנו לא אחת בסיטואציות לא פשוטות בהם הכל נראה אפשרי ובהישג יד, כשלמעשה לא כך הדברים. וכמו כל הקלישאות ששמענו בילדותנו, כסף לא גדל על העצים וגם הלוואות אקספרס צריך להחזיר בבוא הזמן.

 

השפע בכל פינה מציץ אלינו וגורם לנו לרצות עוד ועוד, הפך את חיינו לתחרותיים והשגיים ואנו נהנים מכל מה שיש לעולם להציע עבורנו ורוצים להרחיב ולהגדיל את האוצר האישי שלנו, כל אחד על פי העיסוקים שלו, האהבות והתחביבים שלו ולפי הצרכים שלו.

חיים מהיד אל הפה כבר לא המוטו בחיי השפע, ואנשים חולמים על עוד מוצרי צריכה שיעשו אותם מאושרים יותר ועשירים יותר ויעשירו את חייהם.

 

לא אחת אנשים נמצאים בדילמות בהם יש להם מטרות וחלומות שהם רוצים להשיג ולכל דבר שכזה דרוש כסף. אין שום דבר בחינם וגם לאושר יש מחיר ואנשים רוצים לשלם את המחיר ומחפשים דרכים כדי לאפשר לעצמם להיג את מה שאין ביכולתם להשיג. לעתים נדרשות הלוואות אקספרס בכדי לממן לעצמם רכישות או קניה של מוצר כלשהו שהם מאוד מעוניינים להשיג כאן ועכשיו.

 

לא לכולם יש חסכונות ובכלל, כל רעיון החיסכון כמעט פס מהעולם, ובגלל ריבוי ושפע ודינמיות אין סופית, גם האנשים הפכו כאלו ומעוניינים בכל דבר במיידיות. לא תמיד הם יכולים ורוצים להמתין בסבחנות עד שהקופה תתמלא ולכן הם יפנו לקחת הלוואות אקספרס או הלוואות מיידיות שיאפשרו להם את זה.

 

פעם כשהיינו ילדים, היתה לנו קופה קטנה שבה היינו חוסכים שקל על שקל בכדי לקנות לעצמנו צעצוע חדש, היינו ממלאים את הקופה מכסף שחסכנו או מכסף שההורים נתנו, או משפחה בימי הולדת וחגים ולבתום שנה או שתיים כבר היה ברשותנו מספיק כסף בקופה והיה טקס גדול להוציא אותו מקופת החיסכון וללכת ולרכוש את הצעצוע הנחשק שחיכינו לו בסבלנות כה רבה.

 

כיום, הדבר כמעט אינו אפשרי, בעולם כלכלי קשה כמו שלנו, לחסוך לכל דבר שאנחנו רוצים הוא מאמץ חסר משמעות. לשם כך יש הלוואות אקספרס בהן ניתן להשיג את הסכום הנדרש לנו ולרכוש את החלום ואחר כך להחזיר לאט לאט את הסכום מבלי הצורך להמתין עד שיהיה בידינו הסכום.

הלוואות אקספרס מעניקות לנו את המיידיות שאנו כל כך רוצים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these