פרויקטי נדל"ן במדינת ישראל

הרבה מדברים לאחרונה על שוק הנדל"ן בישראל ומעלים את הטענה שאין בניה חדשה בארץ אך בכל זאת למי שמחפשים לרכוש דירה חדשה יש מספר פרוייקטים הנחשבים מעניינים במקומות שונים בארץ.

ישראל נימצאת בשנים האחרונות במה שנידמה שוק נדל"ן בועתי מעט שכן נידמה כי הביקושים לדירות רק עולים ומהצד השני כמעט ואין היצע מספק למחפשים דירות לרכישה ובטח שלא דירות חדשות ועל כן המחירים במרבית הערים גבוהים מאי פעם.

דירות למשפחות

נוצרה תדמית כי מרבית הבניינים החדשים בישראל הם גורדי שחקים תל אביביים ואילו לפריפריה או בתל אביב עצמה אין מספיק דירות חדשות למשפחת הישראלי הממוצע.

הדבר אינו מדוייק, ואכן אין מספיק פרוייקטים חדשים כיום שיענו על רמת הביקוש הגבוהה או שייגרמו להורדת מחירים בשוק הדיור, אך ישנם פרוייקטים מעניינים בכל רחבי הארץ שכדאי להיות עירניים לגביהם.

חברות גינדי ואחרות מציעות פרוייקטים אטרקטיביים:

ראשון לציון – חברת גינדי בונה את "מגדלי הלאום" במערב ראשון לציון. מדובר בקבוצה של 10 מגדלים בני 9-22 קומות הכוללים דירות בנות 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפרוייקט מוקם בקירבת הכביש המהיר, מרכזי הקניות ומתאים למשפחות שמחפשות איכות חיים גבוהה.

רעננה – חברת היילנד מציעה את פרוייקט "סול +2" הכולל 2 בנייני בוטיק בשכונת נוה זמר שברעננה. השכונה החדשה בצפון העיר רעננה תכלול כ 3500 יחידות דיור, פארקים וגני משחקים לילדים ומתאימה לזוגות צעירים ולמשפחות עם ילדים צעירים. הדירות בנות 4-6 חדרים ודופלקסים של 6-7 חדרים.

תל אביב – פרוייקט "לייף המשתלה" של חברת גינדי הינו פרוייקט איכותי בצפון תל אביב בשכונת המשתלה שבצפון צהלה. הפרוייקט כולל 11 בניינים עם מגוון דירות מ 4 חדרים ומעלה, פנטהאוזים ודירות גן. הנוף הוא לפארק ירוק והגישה למרכז העיר תל אביב או לערי השרון נוחה עם מיקום מנצח.

נס ציונה – פרוייקט "ארגמן" של קבוצת חנן מור במערב נס ציונה כולל 5 בניינים בני 8 קומות המצויים סביב פארק ירוק. השכונה מתאימה למשפחות צעירות ובמקום כבר יש בית ספר יסודי וגני ילדים.

מודיעין – פרוייקט "בוכמן במודיעין" של חברת לוינשטיין כוללת 5 בניינים מושקעים בני

4-5-6 חדרים ופנטהאוזים גדולים. המיקום הוא בשכונה הטובה של מודיעין עם מוסדות חינוך ופארקים בקירבת מקום. מודיעין היא אחת הערים הצעירות והמתוכננות ביותר בישראל.

אין כל ספק כי אלו הם רק חלק קטן מהפרוייקטים הקיימים כיום בשוק הנדל"ן הישראלי למשפחות צעירות, וגם אם אין זה מענה לכל הביקושים לדירות חדשות זהו בהחלט צעד מבורך שיש פרוייקטים כמו של חברת גינדי המגדילים את ההיצע הקיים למחפשי דיור חדשים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these