סיפוק בעבודה -מכונת קפה למשרד

זה כבר זמן מה שאנחנו מספר עובדים בסטודיו לוחתים על הבוס שלנו לרכוש מכונת קפה למשרד. היום זה פשוט חובה בכל משרד שתהיה לעובדים את האפשרות בכל עת שירצו להכין לעצמם קפה ממכונת קפה למשרד.

 

קפה זו התמכרות ידועה של אנשים רבים. במיוחד במהלך יום עבודה במשרד, צריכים את הקפה שיעיר אותנו, ימריץ אותנו ולעתים יהווה הפוגה נעימה בין המטלות השונות בעבודה, כך שמכונת קפה למשרד זה בדיוק הדבר הנחוץ שיפתור את העניין ויעניק את האפשרות לכל עובד בכל זמן נתון להכין לעצמו קפה. לא עוד יציאות מחוץ למשרד, לעמוד בתור, לקנות קפה, להגיע חזרה למשרד ולגלות שהוא כבר קר, שהקצף ירד למפלס חצי, אם תהיה לנו מכונת קפה למשרד אזי הקץ לכל המטרדים שלנו.

 

וכך בכל בוקר במשרד, אנו מזכירים, רומזים ואומרים בפה מלא אנו רוצים מכונת קפה למשרד, לא מוכנים לוותר, זהו לא מצרך מותרות, והרי מכונת קפה למשרד היא מוצר בסיסי, בדיוק כמו מחשב או כסא משרדי. מכונת קפה למשרד תספק הרבה מעבר לקפה סתמי והיא פשוט הכרחית להמשך יעיל של העבודה בסטודיו. הצבענו ברגליים והחלטנו שאנו שמים למטרה לקבל מכונת קפה למשרד עד חג הפסח.

 

ואכן, מלחמתנו על הקפה לא היתה לשוא ולא אחרה להגיע השמחה למשרדנו. בוקר אחד קצת לפני חג הפסח הגיע שליח ובידו ארגז ענק, כולנו סקרנים לראות מה זה, ומנחשים ניחושים שקשורים בהחלט לעבודה, כל אחד פינטז על חלק או רכיב אלקטרוני שהוא ממש צריך, על מחשב ידש ועוד המון דברים אבל אף אחד לא חשב על ההפתעה הגדולה שמצפה לנו שם בתוך הארגז. וכשפתחנו את הארגז לא יכולנו להישאר אדישים ופשוט קפצנו משמחה , התחבקנו והתנשקנו כאילו נולד לנו ילד זה עתה, ובעצם נולד לנו חבר חדש ומהודר, מכונת קפה למשרד איכותית ונהדרת.

 

עתה, יש לנו מכונת קפה למשרד, היא יושבת במקום של כבוד ותמיד יש סביבה חברים שמקיפים אותה באהבה ובסבלנות. אנו מפיקים ממנה את מיטב כוסות הקפה בכל יום. וכל יום עבודה שלנו הוא כבר לא סתם עוד יום במשרד.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these