ניסאן מיקרה להשכרה | מחירון ניסאן | רכב סופרמיני – ניסאן מיקרה

ניסאן מיקרה

איזה כייף שניסאן מיקרה החדשה הגיעה אלינו ברב הדרה. המכונית הקטנטונת הזאת שובבה ונהדרת, בעלת אנרגיות נפלאות שמתאימה בדיוק להווי העירוני החדיש והרענן שכל כך מבוקש. ניסאן מיקרה יכולה בהחלט להיות בליינית תל אביבית קלאסית, בתור מכונית אורבנית שמתהדרת בתואר העירוני הנחשק סופרמיני, היא מחליקה ומשייטת בנוחות וזורמת במרחבים האורבניים כמו שאף מכונית אחרת לא תוכל לה, כל הרכבים המשפחתיים למיניהם, הג'יפים היוקרתיים והרכבים המפונפנים נשארים הרבה מאחור ולא נכנסים לתוך העיר בקבלת פנים כזו כמו שניסאן מיקרה מקבלת ברחובות הצפופים של העיר הגדולה. כן, זוהי ניסאן מיקרה, מחליקה כמו על שטיח אדום בטקס קבלת האוסקר על כניסה נוחה לכל חניה עירונית ולו הקטנה ביותר. ולא צריך להיות נהג מחונן בשביל זה, כי המכונית הסופרמיני האלופה של ניסאן עושה זאת בשבילכם, עם גודל קומפקטי ויכולות מצויינות תוכלו להשתלב אתה בכל ספוט הכי קטנטן בעיר, היא תגיע בנוכחות המרשימה שלה לכל מקום ותחנה בקלילות אגבית כאילו אין בעיות חניה כלל בעיר הצפופה והגדולה. היא פשוט מצפצפת על כולם כאילו נולדה פה ורחובות צפופים זורמים בדמה, היא ינקה על שיוט קליל ומהיר בין עומסים לפקקים ובין חניות צפופות וחניות ברברסים היא פשוט עושה את זה בגדול.

אז אין ספק שניסאן מיקרה היא העירונית המרשימה מסוגה. לא רק התברכה בדגם המשופר שלה ב 1.2 נפח מנוע ושמונים כ"ס, היא התברכה בעוד שלל מתנות מדליקות המאבזרות אותה והופכות אותה למגניבה העירונית השולטת. כל הטכנולוגיות המקשטות אותה מעניקות לה עכשוויות ורלוונטיות שמתאימה אותה לכל נהג שמחשיב את עצמו עירוני ומעודכן, אוטהב נוחות ופשטות ולא מוותר על הגאדג'טים הכי חדישים שיש היום גם כשמדובר בכלי רכב. כי הרכב הסופרמיני של ניסאן מצוייד בשלל אביזרים וטכנולוגיות וללא ספק בולט במכירות של רכבים מהסוג הזה.

האופי המדליק והקופצני של ניסאן מיקרה הפך אותה למתאימה לצעירים ולכאלה שאוהבים להרגיש צעירים, כי עם הרכב הקומפקטי והמיוחד הזה לא תרגישו את הגיל, ולהפך, תוכלו להרגיש אתה צעירים ומנצחים אורבניים מתקדמים ומעודכנים.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these