מלון רוטשילד תל אביב

מלון רוטשילד תל אביב

מלון רוטשילד תל אביב אשר ממוקם בשדרות רוטשילד מציע חווית נופש מיוחדת במינה. חדרי המלון מסוגננים בצורה שהיא מאד ייחודית ומפוארת. חוץ מן המראה המפואר של החדרים קיים גם בחדרים אלו ריהוט מפואר ויוקרתי, שאת רובם יצרו אומנים מוכשרים אשר בנו אותם בעבודת יד.

בכל חדר של מלון רוטשילד תל אביב אנו יכולים לראות מכונת אספרסו, טלפון אלחוטי, וטלוויזיה, מיזוג אוויר ומיני בר עשיר, וכן עוד דברים. חלק מחדרי המלון מגיעים עם מרפסת, ועם ג'קוזי, אשר מעניק למתארחים רמת אירוח גבוהה, וחוויה ייחודית.

כאשר מגיעים למלון רוטשילד תל אביב אפשר לראות דמויות של פסלים שרים אשר נמצאים במרפסות,      הבניין שבו שוכן מלון רוטשילד הוא מלון אשר נמצא במבנה היסטורי, בניין אשר שמור היטב, ומפורסם מאד, ומושך אליו בכל ימות השנה תיירים רבים אשר באים להתפעל ממקום זה. ואכן אנו רואים שאנשים רבים באים במהלך השנה אל מלון רוטשילד תל אביב ונהנים מן החוויה המוצעת שם.

מלון רוטשילד תל אביב ממוקם במקום מאד מרכזי, ועל כן אלו המתארחים במלון  יכולים גם להנות מכל הטוב שמוצע עבורם, מפני שכל החנויות ומרכזי הקניות  נמצאים  בקרבת מקום.

אנו יכולים לראות מבחר רב של בתי קפה, מסעדות, ודברים רבים שמוצעים שם.

במלון זה אפשר להנות גם מארוחת בוקר מפנקת במיוחד אשר מוענקת לאורחי המלון, שכן שף המסעדה של המלון הוא מבין הטובים ביותר שקיימים.

בגלל המיקום המרכזי של מלון רוטשילד תל אביב, אז קיימת אפשרות גם לבצע בו מפגשים של עסקים.

מפני שזה קרוב להכל, ומצד שני מלון זה מהווה שקט ופרטיות.

אם כן מלון רוטשילד תל אביב הוא בין המלונות הטובים ביותר שקיימים, בין אם זה מבחינת העיצוב הקלאסי והייחודי שלו, אשר מעניק אירוח של פאר ויוקרה, מבחינת כל הצורת בנייה, ומבחינת הרהיטים המיוחדים הקיימים בו, ובין אם זה מבחינת המיקום הנוח שלו, אשר נמצא במרכזה של תל אביב, ברוטשילד, רחוב ההומה בחנויות ובאנשים, ומאפשר גישה לכל הדברים הללו, אך גם מעניק שקט ושלווה במלון.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these