מכשיר סליקה- לרכישה בדרך נוחה וקלה

 

בכל בית עסק, כולל אלו שלא מקובל לשלם בהם באשראי, למשל בהוראה הפרטית, הבקשה מלקוחות לשלם באשראי היא ממש עניין של זמן. כיום, רוב הציבור משלם את חובותיו באשראי, ולאט לאט ניתן לזהות שינוי מגמה גם בקרב מקצועות שהם מקצועות של תשלום במזומן בהגדרה כמו שיפוצניקים, נותני שירותים ומורים למיניהם. לכן, כל עוד יש לכם תיק עוסק פטור או מורשה במע"מ, והוא לא מהשפה לחוץ, אלא מדובר בבית עסק עצמאי שמוכר את שירותיו, מומלץ בחום לחשוב על מכשיר סליקה אשר ישמש את הלקוחות שלכם לתשלום באשראי עבור השירותים שיקבלו מכם.

מכשירי סליקה בהתאמה אישית ללקוח העסקי או המוסדי

כאן תוכלו למצוא מכשיר סליקה ידני, נייח, עם פס גיהוץ נפרד או מחובר לפרוססור של המכשיר. אנו נתאים עבורכם מכשיר סליקה אשר יתאים בדיוק לשירות בבית העסק בו אתם נמצאים. התאמת מכשיר סליקה אפשרית גם במצבים בהם אין, כאמור, חיבור לחשמל, וגם לא יכולת למקם את המכשיר על שולחן או תחנת עבודה קבועה. אנו מתאימים, למשל, מסופונים שנותני השירותים יכולים לשאת עמם בתיקים שלהם, מסופונים לפקחים באוטובוסים וברכבות להשלמת גבייה מנוסעים, וכד'.

כשאתם יודעים שאתם צפויים לגדול, התחילו להיערך לכך עכשיו

כשמבול הזמנות ניחת עליכם, ואתם חוזים גידול בהכנסות, קחו בחשבון שחלק גדול מציבור המשלמים שלכם יבקש לשלם לכם באשראי. התחילו להיערך לכך כבר כעת, לפתוח חשבונות סליקה בחברות האשראי, ולהצטייד במכשירי סליקה רלוונטיים. יצוין כי התשלום מחברות האשראי ללקוחות מבוצע ב- 8 לכל חודש, לעתים בשוטף פלוס 30. אנא קחו זאת בחשבון לפני שאתם מכניסים את האשראי כערוץ גבייה בבית העסק שלכם.

היתרונות באחזקת קו גבייה באשראי

יותר לקוחות ירצו לקנות אצלכם, בשל ההקלה באופן הגבייה. יותר לקוחות יראו בכם "גדולים" ולא "מתחילים". עסק שגובה את שירותיו באשראי הוא בדרך כלל עסק גדול ומשגשג. יותר לקוחות יראו בכם אנשי מקצוע חזקים בתחומם – בשל היותכם גדולים, וכידוע בעולם העסקי בישראל רק אל החזק פונים, רק עמו חותמים על שת"פים עסקיים ובחלקים רבים של השדולה העסקית בישראל – הוא שמעורב.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these