מכנסיים קצרים והחיים שביניהם

מכנסיים קצרים הם מכנסיים המשמשים כלבוש או של גברים או של נשים, למכנסים יש אורכים שונים וישנם קטגוריות שונות למכנסיים כמו מרנסי ברמודה מכנסי ⅞ מכנסי מיני ועוד..

במאה ה19 באירופה ילדים נהגו להתלבש במכנסיים קצרים- בעיקר כתלבושת בית ספר. לאחר מכן כשהתבגרו לבשו מכנסיים ארוכים – מבוגרים היו נמנעים מלבישת מכנסיים קצרים בכדי לא להראות כילדים קטנים.במאה ה- 20 עם התפתחות נשא הספורט והפנאי התחילו גם אנשים מבוגרים ללבוש מכנסיים קצרים וזה לשימוש בשעת כושר ופנאי. אפילו במלחמת העולם השניה חיילים לבשו מכנסיים קצרים וזאת בגלל החשיבה שמכנסיים קצרים עדיפים על מכנסיים ארוכים שהרי במלחמה ישנה פעילות גופנית.

היום מכנסיים קצרים לבושים ע"י כל אדם בכל מיני צורות וצבעים והאפשרויות אין סופיות. אז איך בוחרים מכנסיים קצרים ומה לובשים איתם? קודם כל חייב להתחשב באורכה של הרגל, עדיף שלא לשים מכנס באורך ⅞ על רגל קצרה, וגם בסוג הנעליים צריך להתחשב, מישהי עם רגל רחבה עדיף שלא תשלב בין מכנסונים קצרים ונעלי עקב, דבר שיבליט את רוחב רגלה. אלה אם כן בזה היא חושקת. לגבי החולצות, עדיף לשלב מכנסיים קצרים עם חולצות ארוכות כמו טוניקות דבר שיצמצם את המכנס הקצר ויתן ללבוש מראה אלגנטי עם פסים ארוכים וסקסיים.

לגבי הגברים שבנינו, אפשר לשלב מכנסיים קצרים עם כמה פריטי לבוש, ניקח לדוגמא ג'ינס קצר, אפשר לשלב עם חולצה טריקו קצרה וגם ארוכה (לשלב בין מכנס קצר לחולצה ארוכה זה דבר לגיטימי ואף רצוי לפעמים, משדר מראה זרוק ושיקי) אפשר גם ללכת על המראה הקיצי ולזרוק איזה גופיה מעל, רצוי ארוכה ורחבה מעט ולא צמודה וקצרה. אפשר גם ללכת על המראה האלגנטי עם מכנס קצת מבד וחולצה מכופתרת ארוכה, מה שמשדר אלגנטיות מצד אחד אך המכנסיים הקצרים יוצרים ניגוד שיוצר עניין ומושך את העין.

לסיכום, מכנסיים קצרים הם חלק מחיינו ובימים הקיציים הפוקדים אותנו בתקופת הקיץ אין ספק שהם מצרך חשוב, ובסיסי ביותר. צאו עם המכנסיים הקצרים שלכם לרחובות והפגינו את כישורי האופנה שלכם, אל תתבישו ללכת גם לעבודה עם מכנסיים קצרים כל עוד אתם מקפידים על כבוד בלבוש, ומעט אלגנטיות.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these