מי בתור? -מכשירי סליקה כרטיסי אשראי

כל ההתחלות קשות, כבר אמרו חכמים.

אני מרגיש כך בכל פעם שאני מתחיל משהו חדש או ניצב בפני אתגר חדש, לימוד של משהו שלא הכרתי ובכל פעם הקושי הזה מופיע .

חכמים נוספים לימדו אותי שלא חייבים להגדיר כל דבר כבעיה או כקושי, ועדיף להתייחס אליה כאתגר, במובן החיובי, משהו שניצב בפניך ואתה יכול להתמודד אתו.

כך היה לי בפעם הראשונה שעמדתי מול אותם מכשירי סליקה כרטיסי אשראי בעבודה החדשה שלי.

 

לעבודה החדשה הגעתי עם מעט מאוד ניסיון במכירות ומעט מאוד ניסיון בניהול צוות עבודה ובכל זאת, בחברה החדשה החליטו לתת לי הזדמנות פז ולקבל אותי לעבודה כמנהל צוות מכירות חנות הרשת.

 

כשהגעתי לחנות ביום הראשון, הכל נראה לי קשה וחדש והיו בי לא מעט חששות, איך אסתדר עם ניהול הצוות הגדול, הקופות וכל אותם הנהלים שכלל לא הכרתי.

 

אחת החששות הגדולות שהוצבו בפני היתה כשניצבתי אל מול אותם מכשירי סליקה כרטיסי אשראי שלא ידעתי כלל מהם, כיצד להשתמש בהם ומה לעשות אתם. מעולם לא הייתי טוב במיוחד בצד הטכני, טכנולוגיה ממני והלאה וכשהעפתי מבט באזור הקופות וראיתי שם את מכשירי סליקה כרטיסי אשראי , מעט נלחצתי.

 

אך עד מהרה הכל התבהר לי, כאשר אנשי הצוות שאני מנהל נראו לי אנשים נחמדים ואכפתים, בעלי תודעת שרות גבוהה וחבריים מאוד. אחד מאנשי המכירות לקח על עצמו להכיר לי את כל נהלי התשלום בחנות. הוא הכיר לי את נהלי הקופה ואת השימוש במכשירי סליקה כרטיסי אשראי , הסביר לי כי רב הלקוחות משלמים באשראי ולכן עמדות מכשירי סליקה כרטיסי אשראי בחנות פעילות מאוד והציע לי ללמד אותי כיצד להשתמש בהם.

 

לאחר סבר פנים כה יפות שקיבלתי ביומי הראשון והנכונות הרבה של הצוות להסביר וללמד אותי את כל הדברים החדשים בחנות שכלל לא היו מוכרים לי עד כה, הצלחתי כבר אחרי היום הראשון בעבודה לפתור אתגרים שבתחילת היום נראו כבלתי אפשריים כמו למשל ללמוד ולהבין כיצד פועלים מכשירי סליקה כרטיסי אשראי.

ועל כך אמרו חכמינו אין דבר העומד בפני הרצון.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these