כל מה שחשוב לדעת על כוח לעובדים

כוח לעובדים הינו ארגון עובדים בישראל אשר מאגד מגוון רחב של עובדים, ממגוון רחב מאוד של תחומים, גם במגזר הפרטי וגם במגזר הציבורי. הארגון מסייע לעובדים גם מבחינה ארגונית, וגם מבחינה משפטית, בתהליך של הקמת ועדי עובדים.

הארגון, אשר הוקם בשנת 2007, הינו ארגון דמוקרטי. כך למעשה השליטה בארגון הינה בידיים של כלל חברי הארגון. מידי שנה בשנה נערכות בחירות לתפקידים השונים בארגון, וההחלטות מתקבלות באופן דמוקרטי על ידי החברים בו. חשוב להדגיש כי אל ארגון כוח לעובדים יכול להצטרף כל עובד בישראל, גם אם הוא חבר בנוסף בארגון עובדים אחר.

פעילויות משמעותיות של ארגון כוח לעובדים

ארגון כוח לעובדים מארגן מידי שנה, ולאורך כל השנה, מגוון רחב של פעילויות משמעותיות בכדי לשפר את מצב העובדים בישראל, בכל תחום שהוא. בין הפעילויות המפורסמות של ארגון כוח לעובדים ניתן למצוא:

השביתה הגדולה בבית הקפה קופי-טו-גו אשר הינה השביתה הראשונה שהיתה בישראל של עובדי בתי קפה. השביתה נמשכה 13 ימים והביאה להסדר בו שכר הבסיס של עובדי בתי הקפה עלה לגובה שכר המינימום ובנוסף, 88% מכספי הטיפים.

השביתה של סגל ההוראה באוניברסיטה הפתוחה בשנת 2009 אשר נמשכה 50 ימים והביאה להסכם קיבוצי באו"פ על השכר של הסגל הזוטר באוניברסיטאות.

ועוד…

שינוי משמעותי במעמד הזכות להתארגנות בישראל

פעילותו של ארגון כוח לעובדים הינה פעילות אשר יצרה שינוי משמעותי ביכולת העובדים בישראל להתארגן, ובהתנהלות של העסקים מול קהילת העובדים. כיום, בעקבות פעילותו של הארגון, אשר תורמת לעובדים רבים במשך המאוגדים בו, המעסיקים יודעים כי העובדים מוגנים יותר ולכן מקפידים על שכר הוגן, תנאים חוקיים ובכלל, תנאי העבודה משתפרים בכל מקום בו העובדים מחליטים להתאגד תחת כוח לעובדים.

אם גם אתם מרגישים כי אתם צריכים יותר כוח במקום העבודה שלכם, ורוצים להפסיק ניצול או שכר שאינו תואם את העבודה אותה אתם מבצעים, פנו אל ארגון כוח לעובדים ותקבלו את כל המידע לו אתם זקוקים בכדי להוביל מהלך שכזה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these