?כיצד עובד תהליך סליקה

איכות הסליקה של העסק חשובה לא פחות מאיכות המוצרים אשר ימכור. לכאורה, נדמה ללקוח שאם הוא משגשג כלכלית, זה לא משנה מי תהיה חברת הסליקה שלו, אבל בפועל זה מאד אקוטי ויכול להעיב על פעילותו העסקית של הלקוח – כבעל עסק הזקוק לשירותי סליקה אלו.

סליקה – הצד של הלקוח

הלקוח, בעל העסק, מצפה לשגשג כלכלית בשל ההצלחה שלו. הוא ימכור X מוצרים או ייתן Y וובינרים והוא יצפה לכסף שיוזרם בזמן אמת לחשבון הבנק שלו. האמת מראה שהעניינים עובדים קצת אחרת.

סליקה – הצד של חברת הסליקה

חברת הסליקה היא בעלת עסק שתכליתו – גביית כספים, בדיוק כפי שתכליתכם היא לשרת או ללמד תחום מסוים. השירות הזה לא נעשה ללא תמורה. התמורה היא שהכסף לא יועבר לחשבון הבנק שלכם, אלא במועד שאותה חברת סליקה תחליט. בחברות סליקה רבות נותנים ללקוח לבחור מתוך רשימה של מועדים תקופתיים. בנוסף, החברה תגבה ריבית מבעל העסק על שהיא סולקת את המכירות שהוא עושה.

?מה הלקוח צריך לעשות כדי למזער את התמורה שהוא צריך לתת

ראשית כל, לפזול לחברות שמזרימות כסף בתדירויות גבוהות יחסית לחשבונות הבנקים, ולא עושות זאת על בסיס דו חודשי או חצי שנתי, למשל. שנית, להסתמך רק על חברות בהן הריבית נמוכה. חברה שריבית הגבייה שלה גבוהה אינה משתלמת בהכרח, ומומלץ לעבור לחברה אחרת, אלא אם השתכנעתם שהשירותים שתקבלו מהחברה מצדיקים את גובה הריבית. למשל, הזרמת כסף מהירה לחשבון הבנק, ודיווח על עסקאות בזמן אמת יכולות להיות סיבות טובות להוציא יותר על ריבית.

אצלנו תמצאו שירותי סליקה בהתאמה אישית ללקוח

כאן תוכלו להיחשף לשירותי סליקה בעלי תנאים ונתונים שונים. ניתן לקבוע את אופן הסליקה שלכם, כולל ריבית ומועדי זיכוי החשבון. ניתן לבחור מתוך סל מגבלות את הדרך בה תרצו שהחברה תתנהל עם כספכם. השירות הנו נוח ויעיל, וללא ספק מספק תמורה לריבית שתשלמו. בעלי עסק רבים מצאו אותנו כלכליים יותר מחברות סליקה אחרות הפועלות ברשת, לרבות חברות סליקה ידועות ובעלות שם מזה שנים רבות, שהיו בעבר מעין מונופול כמעט יחיד בענף.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these