ימי כיף לגוף ולנשמה

זה מכבר הוכחה תרומתם של ימי כיף שנועדו לבילוי לחיזוק הקשר של עובדים לחברה או למפעל ולהגברת מחויבותם ונאמנותם כלפיו. עובדים מפרשים את היציאה ליום כיף כביטוי מוחשי של יחס אנושי מצד ההנהלה כלפיהם: גם הם (אנחנו), כך חשים העובדים, ראויים שיקדישו לנו זמן ומשאבים, שיפנקו אותנו.

התרומה של ימי כיף המוקדשים לפינוק הגוף והנשמה נובעת מהשוני שבו, מייחודו. חברה המשקיעה באנשיה ובעובדיה מודעת לחשיבות הוצאתם מעת לעת ליום כיף. מדובר בהשקעה כדאית, מועילה ומשתלמת, שחוזרת לארגון בגדול.

ימי כיף
ימי כיף לעובדים

ימי כיף תורמים לגיבוש

במקומות רבים מיטשטש ההבדל בין ימי כיף לימי גיבוש. רבים רואים ביום גיבוש יום כיף עם ערך מוסף. הגיבוש נעשה באווירה ובמתכונת חופשית, כייפית. ביום כיף מתבטלת ההירארכיה הפנים-ארגונית. הכול שווים. מדברים זה עם זה בגובה העיניים, חווים אותן חוויות. מעצם קיומם ימי גיבוש הם ימים כייפים וימי כיף תורמים לגיבוש. מתחמים שונים מקיימים ימים כאלה במסגרת מובנית אף שלא קשיחה וניתנת לשינויים. הם מציעים במתחם אחד מגוון פעילויות, סדנאות, ארוחות, טיולי שטח, טרקטורונים, רכיבה על סוסים ועוד.

ניתן להתאים את ימי הכיף לעונה בשנה ואף ליום בשבוע. ניתן להתכונן ולהיערך לקראתו מבעוד מועד ובהחלט רצוי לתכנן סדר יום מובנה. עם זאת, חשוב תהיות פתוחים וגמישים לשינויים ובעיקר לזכור- כי החוויה היא העיקר וכי ניתן לחוות חוויות בדרכים ובאופנים שונים.

ימי כיף ממלאים מצברים

ימי כיף מהווים חלק בלתי נפרד מהתנהלותם של חברות וארגונים שונים. עובדים מצפים ליציאה לימים אלה כדי למלא מצברים. הציפייה לקראת יום כיף והחוויה שחווים בו הופכים את הימים שלפניו והימים שאחריו לחטיבת זמן הטבועה בחותמו. לפני היציאה מדברים על מה צפוי. לאחר החזרה מדברים על החוויה שנחוותה.

בימי כיף ניתן לשלב פעילויות שונות ומגוונות, ארוחות ואף לינה – בשטח, בצימרים או בבתי מלון, הכול לפי התקציב. ניתן לשלב בו מופע, ארוחה, הרצאה משעשעת, הפלגה או טיסה קצרה. קיימות אין-ספור מתכונות שניתן לקיים בהן את היום שכל כלו כיף.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post