חמישה דברים שחובה לדעת לפני שבוחרים גני אירועים במרכז

עונת החתונות התחילה והמון זוגות צעירים עושים את הצעד החשוב בחייהם בגני אירועים במרכז. במקביל המון גברים עושים את הצעד וכורעים ברך והחתונות של העונה הבאה נקבעות כבר עכשיו, אז אם אתם זוג צעיר שעכשיו התארס וצריך לבחור אולם או גן אירועים זו הכתבה בשבילכם. תמיד מדברים על אותם הדברים הברורים מאליו שחייבים לבדוק לפני שסוגרים, אז אנחנו אספו חמישה דברים שלא כל כך בתודעה שלנו אך חשובים לא פחות ובשביל אירוע מושלם חייבים להתחשב גם בהם.

הצעד הראשון שעושים הוא להכין רשימת מוזמנים למנות את כמות האורחים ולפיה להכין רשימה של גני אירועים במרכז שיכולים להכיל את הכמות הזו. חשוב מאוד שכאשר הולכים לבחור גן אירועים יש להתרשם מגודלו ולהעריך האם לכמות האורחים שהולכים להגיע לא יהיה צפוף מיד, ישנם בעלי גני אירועים במרכז שיאמרו לכם שהאולם אכן יכול להכיל את כמות המוזמנים אך בפועל יהיה צפוף ולא נוח.

כמות המלצרים והצוות ומקצועתם. חייב לוודא כי ישנם מספיק מלצרים לכל שולחן, ישנם גני אירועים במרכז מדהימים ביופיים אך בנוגע לשירות הם לא מקצועיים, וכאשר מדובר באורחים שלכם אתם רוצים שהאוכל והשתיה יגיעו כמה שיותר מהר ובשירות נעים ואדיב כזה שיתרום לאווירה הטובה.

נגישות. חשוב מאוד לדאוג לדרכי גישה למבוגרים והמוגבלים בתנועתם שבנינו, כמו מדרכות סלולות בעליה לצד מדרגות או בשירותים המונגשים לנכים. חשוב מאוד שיהיו הנגשות אלה ושלכל האורחים יהיה נוח להגיע וכולם יישארו בהרגשה טובה.

חניה, יש לבדוק האם גן האירוע מציע חניות בחינם ואם כן אז מהי גודל החניה. כמו חן יש לברר האם יש שילוט ברור בדרכי ההגעה, תאורה, סדרנים שיעזרו לאורחים להחנות את הרכב. ודאו אם הדברים האלה קיימים ואם כן ודאו שהם כתובים בחוזה ושבעל גן האירועים מתחייב עליהם.

ודאו מה כלול ומה לא בחוזה ומהם השירותים שהאולם מציע. גם אם מבטיחים לכם המון יכול להיות שבפועל לא יצא מההבטחות האלו כלום, לכן יש לוודא שכל מה שסגרתם, מהדברים הגדולים כמו הגברה, תאורה, די ג'י ועד הדברים הקטנים כמו סדרן בחניה או כמות המלצרים לכל שולחן כתובים בחוזה.

אל תשכחו להתחשב בחמישה דברים אלו כשאר אתם בוחרים גני אירועים במרכז.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these