התנדבות | תרומה לקהילה | תרומה לסביבה – קשרי קהילה

התנדבות | תרומה לקהילה | תרומה לסביבה – קשרי קהילה

קשרי קהילה הינו מושג אשר איננו מתקשר רק עבור המשמעות השטחית הנובעת ממנו, אלא גם ניתן לראות בקהילה הרבה מעבר לגודל האוכלוסיה אשר חיה באותו אזור מגורים.

ישנם כאלו אשר המושג קהילה מתקשר לאחדות, לעזרה ולנתינה עבור אלו החיים עמם.

ישנם מצבים רבים אשר בהם ניתן לפעול למען הקהילה, כל אדם יכול לתרום לקהילה על פי הדרכים לשו, ישנם פעמים שהתרומה למען הקהילה מתקיימת באופן קבוע ושינם פעמים שהתרומה לקהילה מתקיימת באופן זמני.

ניתן לראות שארגוני התנדבות שונים אשר מסייעים עבור רבים כמו למשל עזרה לקשישים, זה דבר בעל משמעות רבה, פעילויות אשר יוצרות גיבוש ואחדות בין סוגים שונים של קבוצות יוצרים גם הם את החשיבות הרבה הקיימת אודות הקשרים, כמו לתושבי האזור או במקום העבודה.

ואכן כאשר מדברים על קשרי קהילה מדברים על גופים שונים בעלי חשיבות המעניקה גיבוש ואחדות קהילה מסוימת אשר יכולה להיות בגופים עסקיים ומסחריים, כמו כן קהילת יישוב מסוים או קהילה של אוכלוסיה מסוימת.

ואכן ישנם גופים רבים הקשורים בנושאים הכוללים את חשיבות הקהילה ואת הקשרי קהילה ואף פועלים רבות למענה.

ישנה פעילות אשר מעניקה דגש משמעותי לא רק על הצד העסקי והתעסוקתי אלא גם רוצה לפעול עבור העובדים שלה ועל כן מתקיימת פעילות של טיולים, ערבי צוות, והטבות נוספות כמו חופשות מוזלות והנחיות אודות אטרקציות רבות, היא אף דואגת עבור רווחתו של העובד.

אותה פעילות דואגת גם לפעילות הקהילתית אשר איננה רק מגבשת צוות עובדים, אלא אף דואגת עבור כך שעובדיה יפעלו גם הם למען קהילות שונות.

קשרי קהילה מהסוגים הללו ניתן למצוא ולראות במקומות שונים כמו בנקים, אשר גם אצלהם מתקיים יום הנקרא יום המעשים הטובים, יום זה מתקיים בכמה מוקדים שונים, הללו עוסקים בהכנה של חבילות ובפעילות עבור ילדים חולים, נערים בסיכון, פעילות עם קשישים, תרומות שונות המתקיימות למען מוסדות ועוד.

קשרי קהילה ניתן לעשות על ידי חברה המתמחה בכך, ואכן ישנם חברות חיצוניות רבות העוזרות לארגונים שונים ומטפחות את פעילותם בחברה ובקהילה, אותה פעילות מתקיימת באמצעות מומחים ופרויקטים שונים.

אודות אותם חברות ניתן לקרוא באינטרנט.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these