בלדרות בינלאומית -לצאת מאזור הנוחות

כבעלת חברה לאופנת מותגים מחו"ל אני מייבאת סחורה לארץ בכמויות גדולות מספר פעמים בכל שנה, לפי העונות באופנה הבינלאומית.בלדרות בינלאומית

 

כאשר אני מתכננת קולקצייה חדשה, אני משלבת תחומים רבים של עשייה מקצועית. יש לי צוות שעוזר לי בחלק מהתחומים. אנשים שמבינים באופנה הבינלאומית ומכירים מותגים, בקיאים בכל תצוגות האופנה המובילות בחו"ל ועוקבים אחריהם באדיקות.

 

צוות זה עוזר לי לייצר בחירה של קולקצייה אותה אביא לארץ בכל עונה בשיתוף עם בלדרות בינלאומית.

כשאני נוסעת לרכוש קולקצייה חדשה אני אוספת את כל הפריטים האופנתיים שאני והצוות שלי בחרנו מראש והחלטנו כי אלו ייצגו את החברה שלנו בעונה הקרובה.

 

ההחלטות לא נעשות באופן ספונטני והקניינים שלי לא הולכים בחו"ל ועושים שופינג. הכל מתוכנן ונקבע מראש גם מבחינה מקצועית ואופנתית וגם מבחינה כלכלית, המגעים לגבי המחירים.

 

לעתים הבלדרות בינלאומית וההוצאות בעקבותיה מוסיפות לא מעט עלויות לכל בגד שנרכש בחו"ל גם אם במחיר מוזל יחסית. מכיוון שאנחנו מביאים את רב הסחורה באויר ולא בים, כדי שהכל יגיע במהירות ולא יקח חודשים, זהו דבר שמייקר בבלדרות בינלאומית את העלויות.

 

כאשר מדובר באופנה, קשה לרכוש שלושה או ארבעה חודשים מראש כדי להביא את הסחורה באמצעות שילוח ימי, כי אז לא יהיה כל ערך אופנתי עכשוי לקולקצייה והיא גם לא תתאים למזג האויר ולקו האופנתי. הכל צריך להיות כאן ועכשיו ועל כן, לרב אני משתמשת בשירותי בלדרות בינלאומית יקרים יותר שכוללים שילוח אוירי.

 

גם כשמדובר בשילוח אוירי, חשוב לעשות בדיקה בין חברות בלדרות בינלאומית כדי להשוות מחירים. לעתים המחירים בחברות מסויימות זולים יותר כשמדובר במדינות מסויימות בהן יש להם קשרי עבודה ויקרים יותר במדינות אחרות. יש גם לא מעט מיסים בחלק מהמדינות שהבלדרות בינלאומית לוקחת בחשבון בתימחור השילוח.

 

כל אלו מייקרים את הבגד עצמו כשהוא מגיע לארץ. למעשה, הלקוח לא משלם רק על הבגד אלא גם על שירותי הבלדרות בינלאומית, בכדי שאנחנו נוכל להרוויח את הנתח שלנו. למזלי יש שוק גדול וביקוש רב לבגדים שלנו שזוכים לתגובות נילהבות בארץ.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these