בית האיכר – פעילויות וסדנאות לכל הגילאים

יש תקופות וזמנים שבהם כדאי וצריך לקחת פסק זמן מהשגרה ולעשות משהו אחר, משהו מיוחד שיכול לתת הנאה, להעשיר את הידע או לאתגר את החשיבה. יש מגוון רחב של מקומות שבהם אפשר לקבל שילוב של כל אלו- הנאה, אתגר והעשרה, ביניהם בית האיכר הנמצא בכפר הנוער בן שמן, קרוב לעיר לוד.

בשל העובדה שהוא נמצא באזור המרכז, בית האיכר הוא מקום שאליו יכולים להגיע אנשים מאזורים שונים ברחבי הארץ, צעירים ומבוגרים כאחד. כל קבוצה יכולה להגיע למקום וליהנות משלל פעילויות ואתגרים, כולל משפחות, קייטנות ועובדי חברות.

בבית האיכר יש תחנות הפעלה המחולקות לפי גילאים והן כוללות הדרכות ופעילויות עם בעלי חיים. כל המבקרים יכולים ליהנות מהטוב ביותר שיש לטבע להציע, יחד עם המדריכים המקצועיים שיודעים איך לבנות יום כיף מושלם עבור כל קבוצת גיל.

בין ימי הכיף שאתם יכולים ליהנות מהם: סדנאות בטבע, אירוח בדואי, ניווטים ועוד. אתם יכולים להזמין פעילויות לקבוצה לאורך כל השנה בתיאום מראש עם ההנהלה. ולמה דווקא בית האיכר ולא מקום אחר? אם אתם רוצים פעילות מגבשת ומעשירה באווירה של טבע, ואם אתם אוהבים בעלי חיים, זהו המקום המושלם עבורכם.

בית האיכר
פרה רועה באחו בית האיכר

בית האיכר פתוח כל השבוע ללא תיאום מראש, מלבד ימי שבת. כרטיס אחד מעניק לכם כניסה למקום וסיור בפינת החי ופינת הליטוף ואתם גם יכולים לרכוב על חמורים. כמו כן, בימי שישי או בימי חופשות של משרד החינוך, הכרטיס שלכם כולל גם הדרכה מקצועית של עובדי המקום וביקור בכל התחנות, כולל עולם הזוחלים, חליבת עזים, אפיית פיתות בטאבון, ירי בחץ וקשת ועוד. מלבד אלו, גם תוכלו לראות צמחים טורפים ולרכוב על גמלים, לעשות מעגל מתופפים ולראות עופות ודורסים.

ימי כיף לעובדים בבית האיכר

לא רק ילדים יכולים ליהנות מהפעילויות של בית האיכר וכל מה שיש למקום להציע הוא דרך מושלמת ליצור יום כיף לעובדים. אם חיפשתם מקום שבו העובדים יוכלו לעבוד כצוות ולהתגבש, וגם ליהנות תוך כדי, זה המקום הנכון. בין הפעילויות שהעובדים יעשו: בניית רפסודה באופן עצמאי, משימות o.d.t ביניהן מבוכים ומעגל מתח, הושטת כלי שייט מחוברים זה לזה וחיפוש מטמון, ניווט ברכיבה על אופני שטח ותחרות חץ וקשת.

פעילויות לימי הולדת

אם אתם חוגגים יום הולדת בקרוב, בית האיכר מציע לכם מסיבת יום הולדת שלא תשכחו לעולם. זו דרך מצוינת לעשות מסיבת יום הולדת יוצאת דופן, שבה תוכלו ליהנות ממגוון הפעלות יחד עם כל מי שהגיע להשתתף בשמחה שלכם, למשל רכיבה על גמלים או אפיית פיתות וביקור בפינת הליטוף.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post