ביטוח תאונות עבודה | פוליסה – ביטוח אובדן כושר עבודה מחיר

ביטוח אובדן כושר עבודה מחיר

 

אין דבר מפחיד יותר מאשר להקלע למצב בריאותי קשה, מחלה או תאונה שתגרום לאדם שהיה בריא ובעל כושר פיזי תקין לאבד את יכולותיו הפיזיים ואת עצמאותו. כמובן שהפחד מפני תסריט שכזה מניע אותנו לא אחת לעשות מעשים שיגנו על עתידנו. החיים הם לא צפויים ולא ניתן לחזות מראש את העתיד אך ניתן לבטח את עצמנו מפני מקרים שעשויים לקרות לכל אחד מאתנו ועדיף שנקדים תרופה למכה. במקרה הטוב לא נאלץ להתמודד עם סוג נזק שכזה וחיינו יעברו בקלילות ואושר במצב הבריא ביותר שאנו מתפללים אליו ובמקרה הגרוע ביותר לפחות יהיה בידינו ביטוח שבעזרתו נוכל לפעול בכדי לשלם באופן פרטי על טיפול רפואי הולם שאולי יציל אותנו ויוציא אותנו מן המצב הקשה הזה.

אנשים שעובדים שנים רבות ומסתמכים על עבודתם שמפרנסת אותם ואת משפחתם חייבים לחשוב גם על הסיטואציות הקשות שכולנו מעדיפים להדחיק ולשכוח ולפעול בהקדם ולברר על ביטוח אובדן כושר עבודה מחיר ותנאים של הביטוח בכדי לחתום על פוליסת ביטוח כזו בהקדם.

ביטוח אובדן כושר עבודה מחיר גבוה או נמוך בהתאם לפוליסה של העובד תספק עבורו את ההגנה בימים קשים שכולנו מקווים שלא יגעיו אף פעם אך כולנו בטוחים בחשיבותה ועל כן עדיף לבדוק את התנאים של ביטוח אובדן כושר עבודה מחיר ולחתום על הפוליסה בהקדם האפשרי, כיוון שאם קרה מקרה של תאונה או מחלה וביטוח אובדן כושר עבודה מחיר נחתם אך עדיין לא שולם או הופעל, הביטוח לא יכסה את ההוצאות של הנזק שנגרם אם לא קרה בזמן שהביטוח היה תקף.

חשיבותו של ביטוח אובדן כושר עבודה מחיר רב עד מאוד לכל אדם שמפרנס העיקרי , כל אחד כזה צריך לחשוב גם אם זה קשה ומרתיע מה יקרה אם… ובמקרים הקשים ביותר כאשר המפרנס לא יוכל עוד לבצע את עבודתו בגלל מגבלותפיזיות או בעיות בריאות, גזר הדין שלו ושל משפחתו עלול להיות קשה עד מאוד ללא משכורת קבועה כבעבר ולכן אל להסס ולחתום בהקדם על פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה מחיר בכל מחיר.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these