ארון 3 דלתות לבגדים | ארון 2 דלתות | ארונות בגדים – ארון 3 דלתות

ארון 3 דלתות

הדבר הראשון שעשיתי כשעברנו לבית החדש היה לבדוק, אילו ארונות יש בחדרים. ולא כי זה הפריט המרגש ביותר בבית, אלא החשוב ביותר. ללא ארונות הכאוס משתלט על הבית, וכשהוא משתלט על הבית הוא משתלט גם על החיים. כי סדר וארגון הם הדברים החשובים ביותר עבורי לשמירה על חיים שפויים, הסדר מתחיל בבית בחפצים האחשיים, בבגדים בסידורם בארון 3 דלתות או כל ארון אחר אבל הסדר הזה נותן שקט, שקט פנימי שהוא נכון לכל דבר בחיים. לריכוז, לארגון המחשבות, לניקוי גירויים חיצוניים שמאיימים עלינו ובמיוחד אי סדר קשה כאשר יש נטיה להפרעות קשב.

הדבר ראשון אם כן, היה לבדוק אילו ארונות או פתרונות איחסון קיימים בביתי החדש. כמה הופתעתי לגלות ונשמתי לרווחה כשעשיתי סיור בחדרים וגיליתי בחדר ההורים ארון 3 דלתות גדול ועתיק מעץ משובח. זהו ארון שיכול בקלות להכיל את כל הבגדים שלי ומלבד זאת, זהו ארון עם אופי, ארון עתיק ומעוצב עם היסטוריה, כזה שנשא בתוכו בגדים שונים משנים עברו, ויש לי כבוד רב לרהיטים עתיקים שמספרים סיפור, שהיו כאן עדים לחיים שאינם עוד, ארון 3 דלתות שידע חיים מסוג אחר וכעת הוא מוכן להתחדש ולקבל את החיים החדשים בבית. שקלתי האם לשפץ את הארון 3 דלתות העתיק הזה, חשבתי לצבוע וחדש אותו שיתאים יותר לעצוב החדש של הבית ויתאים יותר לי ולאופי שלי, מצד שני, היופי האותנטי של ארון 3 דלתות זה הביא אתו נוכחות חשובה לחדר, כזו שלא רציתי לפגוע בה והחלטתי בסופו של דבר להשאיר את ארון 3 דלתות זה בצורתו המקורית. קצת תיקונים נדרשו עבורו, אך האיכות הלא מתפשרת של הבניה העתיקה הותירו אותו בצורה מושלמת לחיים ארוכים לעוד עשור או שניים לפחות של פתיחה וסגירת דלתותיו.

כאשר הארון 3 דלתות העתיק שלי היה מוכן ומזומן, מתוקן ונקי מאבק, הנחתי עליו בסדר מופתי ומדוייק את הבגדים המקופלים שהנחתי קודם לכן בערימות הממויינות לפי הסדר שלי. והפלא זה פלא, כאילו בדרך נס הספיק ארון 3 דלתות זה לכל הבגדים שלי בצורה מדוייקת להפליא.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these