אנרגיה סולארית יתרונות | ניצול אנרגיה | אנרגיה-אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית

מהי אנרגיה סולארית?

אנרגיה סולארית זוהי אנרגיה אשר נחשבת כמתחדשת וחילופית.

זוהי אנרגיה אשר מיוצרת על ידי קרני השמש, אין ספק שכאשר מבצעים שימוש באנרגיה שהיא מהמשאבים הטבעיים אזי בכך ישנו חסכון רב ואף ניתן לשמור על איכות הסביבה.

אנו יכולים לראות שאכן נעשה שימוש רב באמצעות אנרגיה סולארית, זוהי אנרגיה אשר מחליפה את האנרגיה המגיעה מקרני השמש לאנרגיה תרמית של חום או שימוש בחשמל.

האנרגיה אשר נעשית עם קרני השמש היא בעלת שימוש רב לדברים רבים ושונים, ואכן אנו יכולים לראות את שימושה בדברים כגון: דוד שמש אשר פועל על קרני השמש החמימות, תנורי שמש אשר תורמים לאידוי ויבוש של מזון, אידוי מלחים, ייבוש כביסה ועוד דברים רבים.

השימוש אשר נעשה באנרגיה זו הוא עבור צרכים ביתיים ועבור צרכי תעשייה,

זה נעשה באמצעות שימוש אנרגיה תרמו סולארית ואנרגיה פוטו וולטאית.

ישנה אנרגיה תרמו סולארית, על ידי שיטת האנרגיה תרמו סולארית ניתן לחמם נוזל שעוזר להפעיל מנוע חום וזה בכדי לבצע עבודה מכנית או ייצור של חשמל.

הדודי שמש הם אכן הוכחה חזקה עבור כך, הדודים קולטים את האנרגיה הרבה הנפלטת מקרני השמש ובכך הופכים לחום שעל ידו המים הופכים לחמים באופן מהיר ובאופן פשוט.

ישראל היא ארץ שהאקלים החמים והקיצי שולט בה ברוב ימות השנה ונעשה בה שימוש רב של דודי שמש, ובכך ישנו חסכון גדול של צריכת החשמל במדינה וכן זה אף עוזר לסייע בשמירה על סביבה ירוקה.

ישנה אנרגיה סולארית הנקראת פוטו וולטאית

שימוש נוסף הנעשה

השימוש בתאים הפוטו וולטאים הופכים את אנרגיית האור של השמש לאנרגיה שהיא חשמלית.

השיטה מיוצרת בטכנולוגיה של ייצור שבבים, ישנו סרט שהוא מוליך למחצה ונמצא בין שני אלקטרודות ומכיל תאים פוטו וולטאים.

אם כן ניתן לראות שאנרגיה סולארית היא אנרגיה בעלת חשיבות רבה ומעניקה התנהלות חיים טובה יותר ונכונה יותר אשר מומלץ מאד להתקיים על פיה.

שימוש במשאבים הטבעיים שהטבע מעניק לנו הוא השימוש הטוב ביותר, שגם אינו מתכלה וגם אינו מזיק לסביבה ומעניק אפשרות להמשיך לשמור על סביבת חיים ירוקה ובריאה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these