אם אין אני לי מי לי -בניית אתר אינטרנט לבד

הקמת עסק חדש הוא אינו דבר של מה בכך. הרבה אתגרים ניצבים בדרך ויש לצלוח אותם בדרך להשגת המטרה הנכספת. כדי להקים עסק עצמאי, פעמים רבות נדרשים סכומי כסף לא קטנים בכדי להשקיע במשימות הקטנות כמו הגדולות בהקמה ובניית העסק.

אחד מהאתגרים שניצבו בפני בעת פתיחת העסק שלי הוא בניית אתר אינטרנט לבד.

מיד לאחר שהבנתי כי אני חייבת אתר אינטרנט לעסק שלי, שיהיה הפנים השיווקיות של העסק ברשת, ידעתי שסכום כסף גדול ידרש ממני בכדי להקים אתר שכזה.

חשבתי לעצמי האם אני מסוגלת לחסוך את ההוצאות הגדולות והאם זה אפשרי מבחינתי בניית אתר אינטרנט לבד.

לאחר שעשיתי בירורים לגבי בניית אתר אינטרנט לבד, הבנתי שאני יכולה לעמוד באתגר הזה.

הרי אני בן אדם שלומד לבד לא מעט תחומים, אוטודידקטית ואם אשקיע מעט זמן ואנרגיות בבניית אתר אינטרנט לבד, בוודאי אצליח להקים אתר מוצלח ביותר ולחסוך בעלויות.

כשנברתי בחומר, הבנתי שקיימים טמפלטים מוכנים לבניית אתר אינטרנט לבד, בסכומים הגיוניים ונכונים לכיסי אוכל לרכוש את הטמפלט המתאים ועל ידי למידה עצמית ואולי עזרה מבחוץ אצליח גם אני ליצור במו ידי את האתר שאני חולמת עליו.

את כל התכנים הכתובים כבר יש לי. השקעתי לו מעט זמן ומחשבה כשכתבתי אותם, בניתי לעצמי נושאים וכותרות, התאמתי תוכן רלוונטי לכל נושא, חשבתי על העיצוב של האתר והבנתי מה אני רוצה ואיך אני רוצה שהוא יראה וכעת אני מוכנה ויש בידי את הבסיס הנכון לבניית אתר אינטרנט לבד.

ניגשתי לעבודה, קראתי את ההוראות, שלב אחר שלב עבדתי ממש לפי הספר והתחלתי לשחק בבניית האתר.

אמנם לא הצלחתי להגיע לתוצאה שרציתי מיד בהתחלה, אך לפחות הכנתי בסיס שיהיה אפשר לעבוד עליו וחשבתי לעצמי שבהמשך אשפר ואשדרג אותו, וכך היה.

האתר היה באויר עוד הרבה לפני שהעסק שלי היה מוכן. המוצרים שלי עדיין לא היו מוכנים אבל היה לי כבר אתר ברשת והייתי גאה בעצמי שהצלחתי בבניית אתר אינטרנט לבד.

בהמשך הדרך, ערכתי שינויים , שיניתי עיצובים, העתקתי מיקומים ושיניתי כותרות ואף הוספתי תכנים.

והצלחתי ליצור אתר בעצמי שאני מרוצה מאוד מהתוצאה שלו.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these