איירפורט סיטי- מתחם עסקים לחברות המובילות במשק

איירפורט סיטי

איירפורט סיטי הוא מתחם עסקים הנמצא בקרבת נמל התעופה בן גוריון (ומכאן גם שמו). במתחם עובדות היום החברות המובילות במשק והן מפעילות בו מרכזים לוגיסטיים, מרכזי שירות ועוד.

המתחם הוקם על ידי חברת איירפורט סיטי בע"מ, חברה המתמחה בהשבחת נכסים. החברה מנוסה בזיהוי של מתחמי נדל"ן בעלי פוטנציאל, תכנון המבנה המתאים במקום, הקמה וניהול. החברה בעלת ניסיון רב, אותו היא מביאה גם למתחם הנוכחי בצורה הטובה ביותר. נכון לשנת 2014 פועלות במקום החברות המובילות במשק וממנו הן מפעילות את המערך הלוגיסטי שלהן כמו גם הפעלה של מרכזי שירות ועבודה. על מנת להפוך את העבודה לפרודוקטיבית כמה שרק ניתן יצרה חברת איירפורט סיטי בע"מ שילוב בין מתחם עבודה, ייצור, שירות, אחסון וכן אזורי הסעדה ומרכז קונגרסים.

איירפורט סיטי- מתחם שמקדם את החברה

מתחם איירפורט סיטי הוא מתחם אשר ממוקם בדרך ראשית והוא קרוב לכל הערים המרכזיות. המתחם קרוב לירושלים, תל אביב, מודיעין, שוהם, לוד ועוד ערים נוספות. ניתן להגיע למקום ברכבים על ידי ירידה מכביש 453 וניתן להגיע למקום בתחבורה ציבורית מכל הערים שצוינו. עבור החברות השונות הקרבה הזו מביאה שלל יתרונות; החברות יכולות לגייס עובדים מכל הערים, היא יכולה לחסוך בהוצאות נסיעות ואף לסמוך על כך שחלק מהעובדים יגיעו למתחם בתחבורה ציבורית. הקרבה לכל מקום היא יתרון עצום עבור החברות אשר בוחרות לעבוד במקום. מעבר לכך, במתחם איירפורט סיטי פועלות מסעדות ורשתות מזון רבות, מה שמאפשר לעובדים ליהנות בכל הפסקה ממסעדה אחרת ובכך לפתור את היציאה מהמתחם. כמובן, חברות אשר רוצות לקיים במתחם פגישות עסקים, יכולות לעשות זאת על ידי יציאה לאחת המסעדות או הזמנת כיבוד מהמסעדות הרבות הפועלות במקום.

איירפורט סיטי- הכל זמין וקרוב

מתחם איירפורט סיטי מתאים לחברות מסוגים שונים והוא מזמין אותן להקים בהן מרכזים לוגיסטיים, מרכזי שירות לקוחות ועוד. המתחם מחזיק בתוכו גם פתרונות הסעדה שונים וכן מרכז קונגרסים גדול אשר מאפשר לחברות השונות לבצע במקום השקות, מפגשים גדולים ולקיים הרצאות עבור הלקוחות או עבור העובדים. מתחם איירפורט סיטי תוכנן כך שכל חברה תוכל להוציא את המקסימום מעצה ולהתרכז במה שהכי חשוב לה, העבודה, בזמן שמנהלי המקום דואגים לשלל פתרונות כמו גם פתרונות הסעדה, פיתוח של המקום ותיאום תחבורה נוחה אשר מאפשרת לכל עובד או כל מי שמעוניין בכך להגיע למקום.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these