אוהבים עיצוב? -עיצוב מטבחים

תמיד חלמתי לעסוק בעיצוב מטבחים. מאז, ומעולם אהבתי עיצוב ונשמתי עיצוב והיה חשוב לי תמיד להיות בסביבה מעוצבת ולהתחשב באסטתיקה של העולם הסובב אותי.

כשבגרתי למדתי מקצועות עיצוב שונים ותמיד נהניתי אך מעולם לא הרגשתי את הסיפוק שמיציתי אותו עד תומו, וזאת עד אשר החלטתי ללכת וללמוד עיצוב מטבחים.

 

במקביל לאהבתי הגדולה לעיצוב, אהבתי גם לבשל ושעות רבות הייתי מבלה במטבח. מכיוון שגם לבשל זהו סוג של עיצוב ובכל מקרה מצריך המון יצירתיות התחברתי מאוד לאמנות המטבח, כך קראתי לשעות הרבות שביליתי במטבחים. במטבח שלי בבית וגם במטבחים אחרים של בני משפחה וחברים ותמיד למתדתי עוד דבר אחד או שניים על עיצוב מטבחים ומה שעוצד בקונספט שמאחורי העיצוב שלו. תמיד היה לי מה להגיד והצעות ייעול כיצד לשפר את המטבח.

 

ואז ביום אחד כשנתקלתי במודעה על עיצוב מטבחים הרגשתי שאני מתמגנטת למודעה ולרעיון הגאוני ללמוד עיצוב מטבחים. זה הרי בדיוק הדבר הכי נכון בשבילי. שני דברים שמחברים אותי לגמרי יחד ומשתלבים בי באופן ההרמוני ביותר. עיצוב ומטבחים.- עיצוב מטבחים. אם כן החלטתי אברר מה הם לימודי עיצוב מטבחים והאם הם אכן מתאימים עבורי.

ככל שהעמקתי לחקור על לימודים אלו כך הבנתי שזו כנראה תהיה הדרך שלי ואכן חודשיים אחר כך כבר הייתי רשומה ללימודי עיצוב מטבחים.

 

לימודי העיצוב עברו בהנאה וביצירתיות, הרגשתי שאני ממש מבינה את הנושא כאילו אני המצאתי אותו או למעשה גדלתי עליו. נהניתי מכל מה שעשיתי, מהחשיבה , מהיצירה ומהמטבחים שעיצבתי ושחבריי ללימודים עיצבו. גיליתי שאני טובה בזה, והחלטתי שזהו היעד שלי, עיצוב מטבחים ושאני רוצה להתמקד בתחום המקצועי הזה. ואכן הגעתי מהר מאוד לאחת החברות העוסקות בעיצוב מטבחים וייצורם בארץ. עבדתי כשכירה ועיצבתי דוגמאות רבות של מטבחים מעוצבים שיתכן וקיימים גם אצלכם בבית. עד אשר הבנתי כי היריעה קטנה לי ורציתי לצאת לעולם הגדול.

החלטתי לנסוע לחו"ל ולהתמקצע שם בתחומים נוספים הקשורים בעיצוב מטבחים, וכך נסעתי והצמקצעתי בעיצוב מטבחים והתחלתי דרך מקצועית עצמאית חדשה שממנה אני שואבת היום סיפוק רב.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these