טיט

תערובות טיט איכותיות להדבקת אריחים ולבנים

אנו מספקים תערובות טיט אשר נועדו להדבקת לבנים. בשונה מטיח, המשמש לבניית משטחי הריצוף והקירות, טיט משמש להדבקת חלקי הבנייה, ולכן מי שמבסס את הבנייה שלו על לבנים חייב לברר היטב עם איזו תערובת טיט הוא צפוי להיפגש.

קצת על תערובת טיט

תערובת טיט היא ערבוב של מספר אבקות עם מספר נוזלים בניהם מלט, מים, בוץ גולמי וחול יבש. חומרים אלה יוצרים חומר הדבקה ייחודי הנקרא טיט. כמעט בכל סוג של בניית אבן בחלקים, החל מלבנים ועד בריקים, יש צורך בתערובת טיט להשלמת המלאכה ולשמיר עליה לאורך שנים.

היכן ניתן למצוא תערובת טיט למכירה לקבלנים ופרטיים

תערובות טיט ניתן לקנות בחנות המשווקת טיח, מדה מתפלסת ועוד חומרי בנייה ידועים אחרים. החברה תברר מהם הצרכים שלכם בענף הבנייה ותספק עבורכם תערובת טיט מושלמת שתספק לכם הדבקה באיכות חסרת תקדים. תערובות טיט נמצאות בשימוש כאשר בונים קיר מלבנים או בריקים, או כאשר בונים רצפה מבריקים, או מחלקי בטון אחרים. בנית מטיח מחולק לסגמנטים? הבנייה לבטח תצריך תערובת טיט.

מהם היתרונות בשימוש טיח מחובר עם טיט לבניית קירות ומרצפות?

בנייד דקורטיבית וחזקה. בהשוואה לשימוש בשיש וקרמיקה זו נחשבת בנייה זולה מאד. בנוסף, אתם גם לא מתפשרים על דבר בתחום ההחלקה. קיימים כיום חומרים שכל תכליתם הוא להחליק טיח מהול בטיט. אחד החומרים החזקים והמבוקשים בשוק הוא "מֶדַה מִתְפָּלֶסֶת". חומר זה נועד להפוך כל משטח בטון או טיח למשטח חלק שנראה כמו שיש. לכן, אל תאשימו את עצמכם אם לא רכשתם שיש: הביאו את חלום המשטח החלק לפרויקטים שלכם תוך שימוש בטיח, טיט ומדה מתפלסת, חסכו המון כסף על שיש ועדיין תוכלו לבנות בית לתפארת.

מדוע לקנות מאתנו?

אצלנו תוכלו למצוא תערובות טיט בהתאמה אישית למקרה שלכם. לא תגיעו למצב של חוסר התאמה. רק חומרים המתאימים לסוג הבנייה שלכם יסופקו. בנוסף, אנו מחויבים לחומרים איכותיים ביחס לחומרים המשווקים על ידי המתחרים. הם יחזיקו מעמד לאורך זמן, יספקו את כל הציפיות שלכם, ויקנו לכם בית מעוצב, עמיד אשר ייצור תחושת עונג צרוף לכל מי שבא במגע עם חומרי בוטיק אלה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these