פטיש, דבק

שלוש חנויות נבחרות בארץ לחומרי בניה

בין אם אתם קבלנים או בעלי עסק הפועל בתחום השיפוצים או הבנייה, אתם וודאי מכירים את החשיבות של בחירת חומרי בניה איכותיים ומקצועיים

באמצעות שימוש בחומרי בניה איכותיים, הבנייה תהפוך לאיכותית יותר, ובכך תחזיק מעמד זמן רב יותר ללא תקלות.

כמובן שמציאת חנות חומרי הבניין המספקת את חומרי הבניה האיכותיים ביותר אינה משימה פשוטה, ומצריכה חיפוש ומחקר מקדים טרם הרכישה. על כן, מומלץ להעזר בייעוץ מקצועי של מביני עניין בתחום, אשר יוכלו לעזור ולסייע בבחירת החנות המומלצת ביותר לחומרי בניה. אותם אנשים יוכלו להמליץ לכם על סוגי חומרים שאולי לא ידעתם כי הם טובים במיוחד, וכן תוכל להמליץ מהיכן לרכוש אותם. בנוסף, אדם בעל ידע מקצועי בתחום יוכל לדעת רבות על סוגי החומרים השונים, ועל חוזק עמידותם בפני נזקים שונים כמו רטיבות, חום, לחות, עשן, אשר ועוד.

חשוב לזכור כי קניית חומרי בנייה צריכה להיות קניה מושכלת, ועל כן חשוב לבדוק כי על מוצרי החומרים השונים יהיה סימן של תו תקן, ובכך תוכלו להבטיח את בטיחותכם בעבודת הבנייה. מעבר לכך, בכל הנוגע למחירם של חומרי בניה שונים, אין המחיר מעיד על האיכות. זאת כיוון שקיים מגוון רחב של חנויות לחומרי בניה במקומות שונים בארץ, אשר בהן ניתן למצוא טווח מחירים משתנה מאחת לאחת. מומלץ לבצע מעין סקר שוק מקדים לגבי טיבם של החומרים השונים ומחירם ולבצע השוואה. כך תוכלו להיות יותר ממוקדים בבחירת חומרי הבניה שלכם. זכרו כי חומרים יקרים יחסית, ייקרו את הסכום הכולל על עבודתכם בפועל.

אם כן, תוכלו להעזר ברשימה הבאה, אשר תמליץ על חנויות מובחרות וטובות לחומרי בניה, ובכך להבטיח את איכות התוצר הסופי של עבודתכם:

  1. רוטבנברג – חנות לחומרי בניה, ציוד ופתרונות לבניה. חנות זו ממוקמת בהרצליה, ומציעה למכירה חומרים לטיח, חומרים לריצוף, חומרי איטום ושיקום, בניה עם לוחות גבס, בידוד אקוסטי, כלי עבודה מקצועיים ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא בחנות אנשי מקצוע בעלי ידע מקצועי רחב במיוחד, המוכנים לסייע ולייעץ לכל המעוניין.
  2. קבוצת טובול – מדובר בחברה וותיקה הפעילה מעל ל-30 שנה ומתעסקת בייבוא, שיווק והפצה של חומרי בניה. הקבוצה עובדת עם לקוחות שונים אשר היא משווקת להם את המוצרים שלה, ובכך הם מגיעים לצרכנים. החברה מתגאה במגוון רחב מאוד של מוצרים ופריטים, וכן מובילה בייעוץ ומתן פתרונות בכל הנוגע לתחום הבנייה. לקבוצה קיימות מספר חברות בת שונות המתמחות כל אחת בתחום ספציפי אחד, אך המטה הכללי שלה נמצא במודיעין.
  3. בין ישי שיווק והפצה לחומרי בניין בע"מ – חברה זו מתמחה בייבוא, שיווק והפצה של חומרי בניה שונים, ביניהם גם צבעים, חומרי איטום, לוחות גבס, תקרות אקוסטיות ועוד. החברה עובדת עם קמועניים רבים אשר להם היא מייבאת את החומרים השונים, כמו למשל מוסדות, קבלנים, חנויות משפצים, וכן לעיתים גם באופן ישיר לצרכנים פרטיים. בחברה זו תוכלו למצוא מחלקת ברזל מקצועית. לחברה קיימים חמישה סניפים במקומות שונים בארץ באזור הדרום, גוש דן, מודיעין, חדרה ואזור הצפון.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these