מקורות השראה לעיצוב הבית

כדי לעצב את הבית בצורה הנכונה, אתם קודם כל צריכים למצוא את מקור ההשראה שלכם. לכל אחד זה יכול להיות משהו אחר, למשל פרויקטים חדשים של החברות הגדולות כדוגמת גינדי או מניפת צבעים.

עיצוב הבית משפיע במידה רבה על הערך שלו, ולכן זהו פרט שיש לשים עליו דגש, ולא לחינם אנשים רבים נעזרים במעצבי פנים מקצועיים. אבל אפשר לעשות את זה גם לבד, ובפרט אם אין את התקציב הנדרש לליווי ועזרה של מעצב פנים.

השלב הראשון הוא חיפוש מקור השראה שלפיו אפשר לעצב את הבית. כל אחד יכול למצוא את מקור ההשראה שלו, ולפיו הוא יבחר את המאפיינים והאלמנטים הבולטים בעיצוב הבית. לדוגמא, בחינת פרויקטים חדשים של גינדי וחברות כמותה תציג את הטרנדים הבולטים בתחום עיצוב הבית.

הפרויקטים החדשים של החברות המובילות כדוגמאת גינדי

חברות תכנון ובנייה של פרויקטים למגורים אחראיות על כמה ממקורות ההשראה הטובים ביותר עבור כל מי שרוצה לשנות את העיצוב של הבית. בין השאר, אפשר לבחון עיצובים של חברת גינדי ולקחת מהם את המראה המודרני היוקרתי שכל כך מאפיין אותם. אולי הדירה הישנה שלכם לא תהיה שווה לעולם לערכן של דירות המגורים החדשות, אבל שיפוץ ועיצוב בעלות של כמה אלפי שקלים או השקעה בגובה של 5 ספרות יכולים לעשות הבדל גדול ולהעלות משמעותית את שווי הנכס.

מניפת צבעים

העיצובים של גינדי וחברות הבנייה המובילות נראים כתבנית שחוזרת על עצמה. אם אתם רוצים עיצוב לא שגרתי, תוכלו לקבל השראה ממניפת צבעים, אותה אפשר להשיג בחנויות לעיצוב הבית. בבחינה של מניפת הצבעים אפשר למצוא שילובים שיעניקו לבית מראה עשיר יותר או סגנון אחר לגמרי מזה שיש היום. כל מה שצריך זה לבחור 3 צבעים עיקריים שיהיו הבסיס לעיצוב, כאשר היחס ביניהם הוא 60-30-10. רצוי שהצבע העדין או הניטרלי מתוך השלושה יתפוס 60 אחוז מהעיצוב של הבית, צבע משלים יתפוס את 30 האחוזים, ואת 10 האחוזים הנותרים יתפוס צבע מנוגד.

סביבת המגורים

ומה פשוט יותר מלבחור את העיצוב לפי סביבת המגורים שחיים בה? אם אתם נמצאים במקום שמאופיין בהרבה ירוק וטבע, תוכלו לעצב את הבית במראה כפרי. באותה מידה, הסביבה יכולה גם לכוון אתכם לעיצוב מנוגד לגמרי, כדי ליצור בית שבו תקבלו אווירה מיוחדת ומנוגדת לכל מה שמקיף אתכם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these