ציפור, שמורת טבע, עץ

מחפשים מקום לסופ"ש? סעו לאכזיב

השבועות של כולנו עמוסים ולחוצים ועל מנת לנצל את הזמן של סוף השבוע כראוי, ככל שרוצים לנסוע לסוף שבוע מחוץ לעיר, צריך לדעת לתכנן את זה כך שזמן הנסיעה ליעד יהיה יחסית קצר על מנת שנוכל לבלות מקסימום מהחופש במקום המיועד ולא בהגעה אליו

לא סתם אנחנו ממליצים בחום לנסוע לאכזיב. מיד נפרט למה אבל כבר בפתח הדברים אנחנו רוצים להדגיש – מדובר לכאורה בשמורה טבע שהיא חוף ים אבל בפועל, זוהי החופשה החלומית לסוף שבוע בארץ.

איפה זה אכזיב? ועל מה מדובר?

אכזיב זוהי שמורת טבע הממוקמת בצפון הארץ. מדובר על רצועת חוף שקטה ויפה אשר מגיעים אליה כאשר עוברים דרך שמורת טבע היסטורית. בגלל שמדובר על מקום צפוני אשר רחוק ממרכז הארץ, השמורה נראית טוב כך ששמרה על המראה הנקי שלה ומשדרת אנרגיות טובות ושקט ואפשר ממש להירגע ולהנות בה.

למה כדאי לנסוע לאכזיב לטובת סוף שבוע?

בגלל שמדובר בשמורת טבע יפה ונקייה אשר ממוקמת במרחק נסיעה של שעה וחצי מהמרכז, אפשר לנסוע כבר בשישי בבוקר ולהתמקם ואז להעביר את השבת בשמחה ובאופן רגוע על החוף. ברגע שמדובר על נסיעה לסוף שבוע שזהו זמן קצר וקצוב ולכן צריך לבחור את היטב את המקום שנוסעים אליו כי אם אפשר לנסוע רק ביום שישי בבוקר וצריך לשוב עד שבת בערב, יש מעט מאוד זמן שניתן לבלות בו ולכן צריך לבחור מקום שלא דורש הרבה זמן הגעה אליו. חוף אכזיב הוא המקום המושלם לכך משום שמדובר על מקום שזמן ההגעה אליו מהמרכז הוא לא יותר משעה וחצי ולא נדרשת היערכות מסובכת כדי לנסוע לחופשה ולחזור ממנה בקלות.

מה אפשר לעשות בסוף שבוע באכזיב?

מאחר ומדובר בחופשה שהיא בעיקר רביצה על החוף ומנוחה אז אפשר לעשות כל פעילות שעושים בים – ניתן לשחק משחקים שונים על החוף, לתרגל קצת יוגה, לרוץ על החול הרך, לקרוא ספר ובעיקר להעביר את השבת באופן רגוע בצפייה על הגלים ולהאזין להם מתנפצים בחוף. אין ספק שסוף שבוע באכזיב זו הדרך המומלצת ביותר למלא מצברים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these