שיפוצים , מברגה

חנות מומלצת לחומר בניין – על מה לא להתפשר?

לרוב, אנחנו לא צריכים להתעסק באיתור חומר בניין לפעולות שונות.

במקום לנסות ולהתמודד עם הנושא הזה, עדיף תמיד לקחת איש מקצוע שהוא זה שיתעסק בנושא ויעבוד עם הספקים שהוא מכיר וסומך עליהם. עם זאת, כאשר בכל זאת צריך לרכוש איזה שהוא חומר בניין לתיקון קטן בבית, יש כמה דברים שפשוט אסור להתפשר עליהם.

על מה אסור להתפשר כשקונים חומר בניין?.

  1. אחריות – אם חנות מוכרת לכם מוצר שהיא לא מוכנה לקחת עליו אחריות, פשוט אל תקנו אותו. יש כל מיני שרלטנים שמשתמשים בקופסאות של חומרים איכותיים וממלאים בהם חומרים זולים יותר ופחות איכותיים. מוכר אחראי וחנות שהמוניטין שלה חשוב לה תמכור לכם אך ורק מוצרים שהם מוכרים לקחת עליהם אחריות. אל תתפשרו על זה.
  2. המלצות – לקנות מוצר של חומר בניין ללא המלצה זה כמו להשתמש בתרופה ללא מרשם של רופא. יש כל כך הרבה מידע היום ברשת האינטרנט וכל כך הרבה אנשים שאפשר להתייעץ איתם, תעשו לעצמכם טובה ואל תוותרו על זה. המלצה יכולה לשנות הכל – ניסיון של אנשים יכול לשנות את ההחלטות שלכם מקצה לקצה. עדיף תמיד לקבל חוות דעת והמלצות של כמה אנשים מאשר להתנסות בפעם הראשונה מבלי לבדוק דבר מראש.
  3. חומרים רעילים – אומנם חומר בניין הוא חומר שמן הסתם הוא לא חומר טבעי אבל בגלל שמדובר בחומרים שיש להם פוטנציאל להיות רעילים מאוד חשוב שהחומרים שנבחרים לשימוש יהיו עם פוטנציאל נזק כמה שיותר נמוך. אף אחד לא רוצה להגיע למצב שהוא רצה לעשות שיפוץ קטן בבית והגיע לפציעה בלתי הפיכה בגלל חומר מסוגן שבטוח שיש לו תחליפים פחות אגרסיביים.

לסיכום, ניתן לראות שחומר בניין זהו משהו שללא ספק אפשר להתמודד עם הרכישה שלו לבד אם דואגים לעשות זאת כמו שצריך. חשוב מאוד להימנע מ"עיגולי פינות" ומהג'אנר הישראלי הרווח של: "יהיה בסדר". אין טעם להיכנס לעולם של חומרי בניין והתעסקות עם חומרים עם פוטנציאל מסוכן אם לא יודעים לבצע עבודת הכנה כמו שצריך. חשוב מאוד לדאוג לכך שיש בידנו את כל המידע הנדרש.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these