קסדות בניה , פועלי ביניין , פעלים, צבעוני

חומרי בנייה לבנייה ירוקה – בנייה איכותית עם דאגה לאיכות הסביבה

עם כניסת טרנד איכות הסביבה ושמירתה, היה זה עניין של זמן עד שענף הבנייה יקבל השראה ממנה. הכוונה היא, שניתן לראות בשנים האחרונות תחום של בנייה שנקרא "בנייה ירוקה"

בנייה ירוקה הינה בנייה אקולוגית יותר, אשר התפתחה בשנים האחרונות כתוצאה מכניסתן של טכנולוגיות בנייה חכמות וחדישות. בנייה ירוקה, עשויה מחומרי בנייה "ירוקים" וידידותיים לסביבה, ונעשית פופלרית מרגע לרגע בקרב אדריכלים רבים.

חומרי בנייה ירוקים, הינם חומרי בנייה בעלי איכויות רבות אשר מקטינות את ההשפעה השלילית שלהם על סביבת כדור הארץ כולה

שכן, מדובר בחומרי בנייה אינם רעילים ופוליטי דלקים למיניהם, אלא מדובר התמקדות בחומרי בנייה אשר תורמים לאיכות הסביבה, אינם פוגעים בה וכן משפרים את איכות החיים שלנו והופכים אותה לטובה יותר ובריאה יותר.

מעבר לכך שאינם מזהמים את הסביבה, חומרי בנייה של בנייה ירוקה הם גם חסכוניים במיוחד, ובעלי עמידות גבוהה. בנוסף, עלות אחזקת המוצרים והחומרים אינה גבוהה במיוחד. לחומרי בנייה המיועדים לבנייה ירוקה ואקולוגית יתרונות נוספים. ביניהם שימוש בבידוד תרמי חסכוני ויעיל, מערכת למחזור מים אפורים, מחזור אפשה (אורגנית, פלסטיק, זכוכית ונייר) בבית ועוד. כמו כן, בכות שימוש בחומרים אלה, הוצאות אחזקת הבית נעשות נמוכות יותר מהרגיל.

חומרי בנייה ירוקים הינם חומרי בניין המופקים ממקורות מתחדשים

למעשה, שימוש בחומרים אלה נעשה מכיוון שהם מספקים סביבה בריאה יותר, תוך נוחות וגמישות גדולות יותר. כמו כן, חומרים אלה יכולים לגרום להעלאת רמת איכות הבניה בצורה משמעותית, בשימוש נכון בהם.

בין חומרי בנייה ירוקה ניתן למצוא:

במבוק ושעם – היכולים לשמש כחומרי בידוד קירות, רצפות, גדרות ועוד.

עץ – אחד מחומרי הבנייה הנמצאים בשימוש כבר שנים רבות, אינם נשחקים בקלות וניתן למחזרם.

זכוכית – ניתן להשתמש בציפוי זכוכית על מנת לחסום קרני שמש טבעיים, ובכך לווסת נכונה את הטמפרטורה בתוך הבית.

אם כן, יש לזכור כי בידוד הינו אלמנט חשוב במיוחד כאשר בונים בסגנון בנייה ירוקה. הבידוד עוזר לשמר אנרגיה. קיימות אופציות שונות לבידוד באמצעות חומרים ירוקים, ביניהם: נייר עיתון ממוחזר, עיסת עץ, סויה, כותנה, פלסטיק ממוחזר או שעם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these