חומרי בנייה

חומרי בנייה בהתאמה אישית לקבלן ולמשפץ

התאמת חומרי בנייה ממקצוענים! אנו מסייעים לכל סוגי הלקוחות: קבלנים, בעלי בתים הזקוקים לטיח, מלט והחלקת בטון רגעיים, וכל מי שזקוק לחומרי בנייה ON DEMAND.

אנו נותנים ייעוץ בנושאים שונים העוסקים בחומרי בנייה.

אפיון תערובות טיח

אנו מסייעים לכל לקוח לאפיין לעצמו תערובת טיח שתשמש אותו לביצוע הפרויקטים שלו. חומרי בנייה שאנו מספקים הם חומרי בנייה שתענוג לעבוד אתם, ובראשם – הטיח שהוא חומר הבנייה הנפוץ ביותר. אנו נסייע ללקוחות להשיג חומרי בנייה לאיטום המשמש לחימום הבית, לאיטום דקורטיבי בקונסטרוקציות שונות, ועוד. כאשר אתם בוחרים לשפץ את הבית אתם מוזמנים להגיד לנו מה הדרישה שלכם, אנחנו נדאג לחומרים ולהדרכה.

אפיון תערובות טיט

אנו נסייע לכם לבחור את חומר ההדבקה המושלם למשטחי הטיח שלכם. בין אם מדובר במשטחי לבנים, בריקים, או משטחים מחולקים אחרים בהם מעורב בטון, אנו נסייע לכם לאפיין את המשטח ונספק לכם טיט שישלים את החסר. אצלנו, אריחים לא רק מודבקים, הם נשארים 100% עמידים ומספקים בטיחות מקסימלית לדייר. לכן, פשוט פנו אלינו עם סוג דגם הטיח שלכם ואנו נספק עבורכם טיט תואם.

אפיון תערובת להחלקת בטון

אנו מסייעים לבחור גם חומרי בנייה לצורכי החלקה, ובראשם חומרי בנייה המשמשים להקצוע בטון. החומר המרכזי כאן נקרא מדה מתפלסת, והוא מיועד ליישום על משטחי בטון עד 10 ס"מ. לאחר היישום המשטח נראה חלק יותר, יפה יותר ובגדול – יציב יותר. השמת פרקטים או שטיחים לא הייתה יותר בטוחה כאשר חומרי בנייה כמו מדות מתפלסות נמצאים על הרצפה.

מחירים נוחים

חומרי בנייה בימינו מסופקים במחירים לא יקרים, ולכן נצלו את המועד לאבזור התכולה האישית שלכם, אנו ממליצים לכם לשפץ את הבית עכשיו כאשר המחירים עדיין נמוכים. הדבר נובע מירידת מחירי המלט, והעברת הייצור של חומר זה למספר חברות ולא רק למונופול "נשר". הדבר גרם לירידת מחירים גם בענפים בנייה הקשורים לבטון כמו טיט ומדה מתפלסת. ועדיין, על אף שהשוק בירידת מחירים, אנו בוררים את המוץ מן התבן, ומאתרים עבורכם רק יצרני תערובות איכותיות, שיספקו יציבות בבית שלכם כאשר תשתמשו בהן. אנו מראש בוררים רק סחורה איכותית ומספקים לכם את הטוב ביותר עבור ביתכם. צרו עמנו קשר ואנו נסייע לכם למצוא חומרי בנייה משובחים בהתאמה אישית.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these