דירה ובית זה הרבה מעבר למיקום, מחיר וקירות

מה אנחנו בעצם צריכים כאשר אנו רוכשים דירה? מעבר לקירות, למיקום ולמחיר אנו בעצם מחפשים חברת בנייה שמבינה לעומק את צרכי הלקוח מכל הבחינות. פירוש הדבר הוא שהחברה מקימה לא רק בנינים איכותיים, דירות יוקרה ואיכות חיים אלא היא מקימה בית שיש איתו ראייה לעתיד, שיש בו התייחסות לסביבה, התחשבות במגמות שוק ועוד. כך שכאשר אתם קונים דירת יוקרה מחברה המתמחה בתחום כמו חברת גינדי לדוגמה אתם רוכשים דירה שיש בה תפיסת חיים כוללת. פירוש הדבר שההשקעה שלכם בטוחה גם בעוד שנים רבות, פירושו של דבר הוא שהבית שלכם נבנה בשיטות המשוכללות ביותר ושלחברה יש כלפיכם אחריות לאורך שנים בנושאים של טיב ושל איכות. מגורים בדירת יוקרה היא למעשה חלומו של כמעט כל אדם שחי בעיר, בין אם מדובר בעיר סואנת כמו תל אביב ובין אם מדובר בעיר שקטה וסולידית.

מרכזים מסחריים לאנשים איכותיים

אנשים רוכשים לא רק דירות אלא גם חנויות ומשרדים. מסיבה זו גם כאשר אנו רוכשים משרד עבור העסק שלנו אנו מעדיפים שיהיה זה משרד איכותי בבניין משרדים איכותים, באזור מסחרי תוסס כדי שהלקוחות שלנו יקבלו את הרושם הנכון, זה שתורם להצלחה ובונה אותה. חברה יציבה ומנוסה כמו  גינדי שהזכרנו קודם או כמו חברת אביב שמפורסמת בנדל"ן המסחרי שלה בתל אביב, תבנה לא רק מגדלי משרדים איכותיים ויוקרתיים אלא גם מרכזים מסחריים, שדרות חנויות וקניונים. בין אם אנו נכנסים לקניון בתור קונים ובין אם אנו רוכשים חנות בקניון אנו מעדיפים קניון יוקרתי ובו חנויות של מותגים, רשתות גדולות, בתי קפה והכל ברמה גבוהה. אלמנט נוסף שמוסיף על איכות הקנייה וחווית הקניה, הן עבור הקונים, הן עבור בעלי העסקים והן עבור בעלי המשרדים הוא בניין מגורים או מרכז מסחרי שיש בו מספיק מקומות חנייה עבור כולם.

בנייה לצעירים עם מבט לקהילה, גינדי תל אביב כדוגמה

אחד התחומים החשובים שהולכים ומתפתחים בתחום המגורים בדירות יוקרה הוא הדאגה לצעירים. כלומר, שחברת בנייה תבנה פרויקט שמתאים לזוגות צעירים. פירושו של דבר הוא מחשבה מעמיקה לתכנון כך שיהיו באזור שטחים ירוקים, דשאים, מגרשי משחקים, גינות, מגרשי שעשועים לילדים, גם במרכז העיר כפי שראינו בפרויקט גינדי תל אביב, כך שהזוגות הצעירים יזכו לפתרון של כל הצרכים שלהם. מה שאנו רואים מכל האמור לעיל הוא כי רוכש הדירה, החנות או המשרד כיום יודע מה זו איכות, מכיר את הצרכים שלו ולא מוכן להתפשר על פחות מזה. כך המשפחה נהנית לא רק מבית חמים ואיכותי אלא מסביבה קהילתית חמימה ועוטפת שיכולה להוות רקע לפעילות חברתית ולשיתוף. חווית מגורים כזו אינה דבר שאפשר להתעלם ממנו וחברות בנייה רצינות משקיעות בתחום זה מחשבה מעמיקה לטווח הארוך, ואנו הרוכשים נהנים מכל העולמות.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these