אירוע עסקי

אירוע עסקי – משחקי היכרות

לקראת השנה החדשה החלטנו שהנושא שנשים עליו דגש השנה הוא תקשורת.

לא תקשורת טכנולוגית אלא תקשורת בין העובדים. אין מה לעשות, אפשר להתעסק בפיתוחים טכנולוגים עד מחר, אם העובדים לא מתקשרים בינם כמו שצריך, שום פיתוח טכנולוגי לא יסייע.

יש לשמור שהעובדים יצרו קשרים ויהנו בסביבת העבודה

חשוב מאוד לדאוג לכך שתהיה תקשורת בריאה וקולחת בין העובדים. אין צורך שיהיו חברים אבל כן חשוב שידברו בינם באופן שוטף ואם יש בעיות, שידעו להציף אותן בזמן. וכך, בעצם נוקטים בגישה של "הבא נתחכמה לו": יוצרים אירוע עסקי אשר מטרתו להביא לשבירת הקרח ולקרב בין העובדים באופן הפחות סטנדרטי וצפוי. באמצעות משחקי חברה אשר מגבשים בין העובדים, אפשר לשבור את הקרח וליצור יחסים וחברויות אשר יביאו לקרבה שתוביל להתנהלות עסקית טובה יותר. אנשים תמיד מתחברים יותר טוב לאנשים מאשר למשימות. אם מצליחים באמצעות אירוע עסקי שמאורגן היטב ליצור חיבור בין אנשים כך שהם בדרך כלל רק קולגות למשרד או אפילו זרים (אם אין להם שום קשר אמיתי או מקצועי במשרד).

מה היתרונות של הפקת אירוע עסקי

אירוע עסקי שמתוכנן היטב יהיה בנוי כך שהעובדים יצטרכו לעבוד בעבודת צוות שתשתף את כולם כדי שמשימה תצליח. אפשר לחלק אותם לקבוצות ואז לתת לכל קבוצה משימה שדורשת שיתוף פעולה של כולם יחד כדי שהיא תצליח. חשוב מאוד לשים לב שכל המשתתפים בקבוצה ישתתפו במשימה משום שאם רק חלק משתתפים לא עשינו כלום. אירוע עסקי צריך להיות כזה שמערב את כולם, כמה שיותר ודורש חשיפה וקילוף של הקליפות של האנשים על מנת להביא אותם למצב שבו כל האנשים לוקחים חלק ומשתתפים ואז יוצרים חוויות שמגבשות את כולם. המטרה המרכזית של אירוע עסקי היא להביא לחיבור בין העובדים וכך אפשר להגיע לכל מיני חיבורים שיביאו להצלחה של פרויקטים בעבודה.

ברגע שאנשים מצליחים לראות מעבר לריבוע הקטן שמקיף אותם, הם פתוחים יותר לפרויקטים נוספים ולעבודה משותפת. זוהי פלטפורמה מתוחכמת יותר ליצור את הדרך הזו משום שזה לא במסגרת עבודה ולא משדר משהו שהוא עסקי או מקצועי. צריך לדעת למסגר את זה נכון ואז קל יותר לגייס את האנשים שיצטרפו.

מקווים שנהנתם מהכתבה ואתם מוזמנים לספר לנו על האירועים העסקיים שלכם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these