אחריות רכב חדש – הביטחון שלכם לביצוע הרכישה

רכישה של רכב חדש או רכב בן שנים ספורות היא רכישה בהיקף רחב למדי. כשמדובר ברכבים המובילים, הרכישה יכולה להיות עשרות אלפי שקלים עבור רכב משומש ויותר מ 100 אלף שקלים עבור רכב חדש מהיבואן. היות וכך, אחריות רכב חדש היא משהו שחשוב לבדוק היטב לפני שמבצעים את הרכישה.

הביטחון שלכם לרכישה נכונה

ברכישת רכב חדש או רכב בן שנים ספורות, הדבר החשוב ביותר הוא כמובן האמינות, כיוון שהאמינות היא זו שמספקת את הביטחון. אבל איך אפשר לדעת איזו יצרנית היא אמינה ואיזו לא? אין מדובר כאן אך ורק בשנות הותק של החברה, אלא בעובדה שחברות ותיקות יותר הן גם מנוסות יותר ובעקבות כך הן יכולות לשפר ולשדרג את הרכבים שלהן לפי צורך. אבל הדבר החשוב ביותר הוא העובדה שהיצרניות מציעות אחריות רכב חדש עבור הרכבים החדשים, והיא למעשה מה שמספק את תחושת הביטחון עבורכם ועבור כל הקונים האחרים.

אחריות רכב חדש ניתנת מטעם היצרניות השונות כדרך שלהן להראות לצרכנים עד כמה הן בטוחות ברכבים שלהן ועד כמה הלקוחות יכולים להיות בטוחים גם הם ברכבים שהם רוצים לקנות.

אחריות רכב חדש
אחריות רכב חדש צרור לרכב

מה כוללת אחריות רכב חדש ?

כל יצרנית מציעה חבילה אחרת של אחריות רכב חדש עבור הלקוחות, ויש חבילות שאפשר להרחיב אותן לפי בקשה בתוספת תשלום. ככלל, כל הרכבים החדשים מגיעים עם אחריות, אך הדברים משתנים כאשר מדובר ברכב משומש, על כך נדבר בהמשך.

אחריות על רכבים חדשים לרוב כוללת את החלקים המהותיים והיקרים ביותר, כגון מנוע, מצבר, גיר ועוד.

האחריות הבסיסית יכולה להימשך בין שנה ועד 5 שנים, וכאמור בתוספת תשלום אפשר להרחיב את התקופה, או את החלקים שהאחריות מכסה.

תנאים לקיומה של אחריות רכב חדש

ברכישת רכב חדש, אתם הראשונים שנוהגים בו ומתחזקים אותו, ועל כן אתם יכולים לוודא שהכל נעשה בהתאם לתנאים של האחריות. חשוב להיות מודעים לתנאים כדי שהאחריות תהיה בתוקף לפי ההסכם שנחתם בעת הרכישה, למשל רשימת המוסכים שניתן לבצע בהם את התיקונים הנחוצים, התחייבות להחלפת חלקים חלופיים מקוריים בלבד.

כאשר מדובר ברכב משומש, ייתכן ועדיין יש אחריות, הלא כפי שציינו, אחריות רכב חדש יכולה להיות לתקופה של מספר שנים. היות ולא מעט אנשים מוכרים את הרכבים שלהם טרם חלפו מספר שנים, אתם יכולים להיות הבעלים הבאים של רכב מצוין שעדיין יש לו אחריות.

אבל, חשוב לבדוק את היסטוריית הטיפולים של הרכב המשומש שרוצים לקנות כדי לוודא שהכל נעשה לפי הוראות היצרנית ובהתאם לתנאים של האחריות.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post